Nee mijn werk is op papier niet met risicogroepen maar in de praktijk zie ik wekelijks mensen met eind stadium longziekten
Nah ik kon nu wel annuleren dus toch maar gedaan. Geen zin in gezeur en ik val toch in de groep die de griepprik krijgt dus hopelijk krijg ik de boosteruitnodiging snel. We gaan het zien.
Haha ik zag het op Twitter en klikte meteen even door, dus had helemaal niet door dat ik eigenlijk nog niet aan de beurt was. Vond het wel apart maar ja, dat vind ik wel vaker bij het vaccinatiebeleid.
Is ze griepprikgroep?
Ik was hier niet bewust van. Vanwege haar tweet heb ik een afspraak gemaakt.
Oh positief! Ik had me dus ook aangemeld voor een prik dit weekend maar mag dus niet… Hoop stiekem dat ik morgen ook mijn griepprikgroep oproep krijg zodat ik alsnog kan gaan haha
Oh jammer, haha! Dankjewel!
Ugh ik heb de symptomen weer maar mijn zelftesten blijven tot nu toe negatief. Misschien is het toch griep…
Ik heb ook precies hetzelfde, alle symptomen maar de zelftest is negatief. Werk toch maar vanuit huis voor de zekerheid. Zou vandaag een bijeenkomst hebben met ongeveer 100 mensen in een zaal maar om daar nu hard hoestend en niezend te gaan zitten vond ik ook niet zo’n goed idee. (Mede-organisator vond het wat overdreven van me maar jammer dan. Ik heb geen echte rol en vind het ook niet netjes naar mijn andere collega’s.)
Hier nog eentje met alle symptomen maar al 2 dagen negatieve testen en vanochtend een positieve.
Prik zit er in! Krijg terwijl ik het kwartier zit te wachten toch een kriebelende neus. Hoop niet dat er nu naweeen van de wijnfeesten komen. Trek de gemiddelde leeftijd hier wel heel erg naar beneden haha
Zijn er mensen van de griepprikgroep die een uitnodiging hebben gehad al? Belde net de huisarts omdat ik niet om de grieppriklijst stond. Nu wel dus ik vraag naar de voorrang voor de covidprik. Zegt ze dan moet je de ggd bellen daar gaan wij niet over. Zie ik nu dat t op de website van de huisarts staat dat je onder de 60 een brief van ze krijgt. Twijfel of ik weer ga bellen of niet, wat een gezeik.
Nou t heeft me 3 belletjes gekost maar daar stond ik wel op de lijst.
Afgelopen weekend positief getest. Eerste keer. Ik dacht dat het vandaag wel weer een stuk beter ging en ik nu vooral nog last heb van een extreme verkoudheid en dat ik morgen misschien wel weer vanuit huis zou kunnen werken. Maar voel toch ineens weer ‘oude’ symptomen terugkomen. Vooral spierpijn in mijn hele lichaam. Even kijken hoe ik me morgenvroeg voel.
Ik vind vooral de diaree erbij zo tegenvallen. Eet al zo weinig als ik ziek ben. Als ik nu wat eet is het er ook zo weer uit.
Mijn vriend is inmiddels ook positief en hij is er goed ziek van. Ik had het wel verwacht, gezien we de dag voor mijn positieve test nog intiem zijn geweest. Maar het kan ook daarna nog zijn gebeurd. Maar dan is het stom, want dan zijn we niet voorzichtig genoeg geweest.
Hoop dat hij er snel doorheen is. Ik ben nog vooral verkouden en heb nog af en toe spierpijn. Lijkt wel de goede kant op te gaan.
Stiekem vind ik het wel deprimerend dat, net nu ik aan de betere hand ben, mijn vriend aan het klagen is alsof ie de manflu heeft. En dat ik ook nog eens binnen moet blijven.
Ook heel jammer van al mijn sociale activiteiten deze week.
Ik heb een brief gekregen met een uitnodiging voor een booster omdat ik risicogroep zou zijn, maar bij de eerdere rondes was daar nooit sprake van. Snap er niks van, het enige wat er veranderd is is dat ik nu bij een ggz-instelling loop maar dat lijkt me geen verschil maken. Ik ga sowieso maandag even bellen maar zijn er meer mensen die dit hebben of enig idee hebben hoe dit zou kunnen? Brief is ook naar het adres van mn ouders gegaan (is ook mijn vorige adres) terwijl eerdere uitnodigingen gewoon op mijn huidige adres kwamen.
Nee, heb nog nooit een griepprik of een uitnodiging daarvoor gehad. Maar dat klinkt wel aannemelijk ja, ik zal ze maandag gelijk even bellen
Ik heb hetzelfde, echt vreemd. Vorige rondes niet bij de risico groep en nu de uitnodiging. Ik heb er overigens niet over gebeld en dinsdag de afspraak staan. Je moet de uitnodiging meenemen, dus ik heb ‘bewijs’.
Ik ben overigens wel chronisch ziek, maar vorige rondes deed dat er niet toe
Ik heb vandaag ook een uitnodiging gehad en eerder niet, snap het ook niet.
Edit: ik lees hier dat vanaf dit jaar meer mensen griepprik krijgen. Dat verklaart het bij mij wel.
Ah oke! Ik ben denk ik nog steeds geen griepprik-groep maar dat maakt de kans wel groter om daar een foutje mee te maken denk ik