Caronatopic #14

Dat je dit durft te posten

32 likes

Ik heb m’n anti-histaminica ook doorgedrukt bij de vaccinaties. Kan echt geen kwaad. Als ik het niet doe zit onder de galbulten.

2 likes

Hoe weet je dit dan? Kan best zijn dat je het een keer gehad hebt ongemerkt en daarna antistoffen hebt aangemaakt?

3 likes

Booster zit er in :partying_face: De vrouw die mij vaccineerde deed wel heel moeilijk om het feit dat ik hem in de rechterarm wilde, helemaal zuchten dat ze dan de stoel moet omdraaien, heel raar. Dus heb mijn eigen stoel maar omgedraaid. :joy:

27 likes

Ja vind het zelf ook heel riskant.

Ik ben super welwillend over het hele vaccineren, in mn zwangerschap gewoon gedaan vorig jaar, niks aan het handje. Gewoon doen, niet zeiken. Maar nu mag mijn kind van 6 en ga ik hem toch een beetje knijpen. Vind dat zo stom van mezelf want ik twijfel helemaal niet aan de werking en betrouwbaarheid van het vaccin. Maar nu gaat het m’n kind aan en weet ik niet of ik wel ‘vooraan in de rij’ sta met hem voor een prik in zijn arm. Zijn er meer ouders hier die nog even de kat uit de boom kijken?

5 likes

Net geboosterd in de RAI, maar geen knappe militairen hier gespot :woman_shrugging::pleading_face: Wel heel aardig personeel en nauwelijks tot geen lange rijen, dat dan weer wel!

5 likes

Misschien veel uit je neus gegeten

5 likes

Ik!

1 like

Heb je er een specifieke reden toe?

1 like

Ja, ik.

Ik weet het gewoon echt niet. Heb al zoveel zitten googlen en lezen maar ik kom er gewoon niet uit.

Mijn dochter kan nog wel even afwachten maar mijn zoon wordt dit jaar 12, dus ik ben bang dat hij wel zal moeten.
Als ik hem zelf laat kiezen wordt het een nee. En eerlijk, ik heb gewoon geen overtuigende argumenten waarom hij het beter wel kan doen.

4 likes

Mijn zoontje is 5 en zou dus ook al mogen. Ik ga hem ook nog niet laten vaccineren. We hebben al twee keer thuis Corona gehad en hij zou het toch ook echt moeten hebben gehad. En laatste keer was 3 weken terug. Naar mijn idee voldoende antistoffen voor enige tijd. Bij een besmetting id klas zou hij Ip immuun moeten zijn en het niet verder kunnen overdragen.

1 like

Mijn gevoel is er onrustig over. Mijn verstand zegt wel; prima, niks mis mee.
En totaaal ongegrond maar toch voel ik em: ‘wat als mijn kind er dood van/door gaat?’

Wij hebben allemaal ook al Corona gehad en de kids hadden een dagje koorts en verder geen symptomen terwijl mijn man en ik wel echt flink ziek zijn geweest.

Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer
 oja knuppel in het hoenderhok :joy:

7 likes

Wat maakt dit vaccin anders dan de andere vaccinaties die kinderen krijgen eigenlijk? Ik heb geen kinderen dus ik heb er sowieso geen valide mening over, maar ben wel benieuwd. Lijkt me een lastige keuze om te maken.

2 likes

Ja ik ga mijn kinderen ook nog niet laten vaccineren op basis van de informatie/argumenten die nu op tafel liggen. Als het vaccin nou echt langdurige werking zou hebben of gezondheidsvoordelen bied voor mijn kind zou het wellicht anders voelen. Ik neem mn verantwoordelijkheid door ze thuis te houden en te laten testen bij klachten. Zelf ben ik 2x gevaccineerd en vanaf morgen ook geboosterd (alles in mn zwangerschap) en ik vind het wel even prima zo.

Ik hoef hier overigens geen discussie over :slight_smile:

4 likes

klopt het dat je geen uitnodigingsbrief ontvangt voor je booster? Of komt ie nog? Geboren in 1987.

1 like

Je hoeft de brief niet af te wachten. Je mag gewoon een online afspraak maken net als alle 18+'ers

De uitnodiging van mn moeder (1955) viel gister op de mat. Ik denk dat ze zeker 4 weken geleden dr afspraak mocht maken qua jaartal.

2 likes

Loopt dus gewoon heel erg achter hehe