Maar dat is Wrs pas in het tweede kwartaal van het jaar. Overigens als je net Corona hebt gehad is de kans ook wel aannemelijk dat je de omicron variant al hebt gehad. Denk dat jij de huidige vaccin krijgt en pas later in het jaar het nieuwe vaccin.
Edit: je antistoffen zijn nu al op natuurlijke wijze geboosterd.
Zouden jullie zelftesten als je migraine/hevige hoofdpijn hebt en morgen moet bloedprikken? Het is geen officieel symptoom maar het komt wel vaak voor volgens mij
je besmetting van vorige maand is al een booster. ik persoonlijk zou wachten met de booster over 2 maanden (studies wijzen uit dat je na het doormaken van de ziekte ongeveer 6 maanden immuniteit hebt opgebouwd). Je kan ook een bloedname laten doen om je antistoffen te bepalen. Bij twijfel neem contact op met je huisarts
Ik wil hier nog even op terugkomen, dit is echt een goed idee. Dit helpt tegen de winterdip en tegen corona.
Ja. Ik vind zelftesten zo laagdrempelig. Doe dat echt heel veel.
Moet zeggen dat ze voor mij wel gratis zijn. Maar als je het kunt betalen zou ik gewoon testen bij twijfel.
Ik zou bij hoofdpijn zeker testen! Maar dat is wel wetende dat ik geen migraine heb dus hoofdpijn bij mij altijd vreemd is.
Ik baal trouwens echt van hoe duur die tests zijn, zou het liefst elke werkdag testen + als ik mensen zie maar dan zit ik op 15€ per week en dat is niet echt betaalbaar.
We kunnen ze op werk wel gratis krijgen maar dat is niet in de hoeveelheid dat ik iedere dag kan testen, eerder dat ik bij klachten kan testen.
Ik heb het dus net gehad, ben 3 weken echt ziek geweest. Was ik eindelijk hersteld en toen heb ik een verkoudheid gekregen (ik logeerde een week bij iemand en die was verkouden geworden die week). Voel me echt aan de lopende band ziek en ben daardoor nog banger het weer te krijgen. Ookal is die kans natuurlijk minimaal gezien ik het een maand terug nog had.
Ik zou zeker zelftesten. Zowel mijn vriend, een vriendin en ikzelf zijn positief en hebben net wel hoofdpijn als een van onze symptomen. Beetje vergelijkbaar met die hoofdpijn die opkomt als je te weinig hebt gedronken en soms als het verergert, voelt het alsof je een superstrakke helm rond je hoofd hebt zitten.
Thanks voor de antwoorden, dan doe ik morgenochtend een test zodat ie het meest betrouwbaar is
Pff we komen er echt nooit meer vanaf hè
“Deltakron”
Deltakron, ik kies joooooou!
Jaaa dat las ik ook wtf. Wat een zak hooi deze vent
Dat ie er de eerste ronde uitvliegt
De eerste online les van deze week zometeen met mijn docent die oproept geen mondkapjes te dragen, extra veel te feesten, bij elkaar te slapen en niet te testen. Ben benieuwd met wat voor ideeën hij nu weer komt.
Zouden jullie daar iets van zeggen tegen schoolleiding?
So
Wie
So
Het probleem is dat ik eigenlijk niet durf, hij geeft een vaardigheidsvak dat met presentaties enz wordt beoordeeld en dan ben ik bang dat ie me slecht gaat beoordelen.
Oja hij heeft ook zo’n nep bewijs, geeft hij ook gewoon toe en organiseerde laatst illegaal gala (waar ik natuurlijk niet heen was maar veel 2e en 3e jaars wel)
Gewoon superfrustrerend dit en baal dat ik niets tegen hem durf te zeggen.
Wat een hork
Maar dit kun je niet allemaal voorbij laten gaan alleen maar omdat hij een machtspositie heeft tegenover jou. Is er vanuit jouw opleiding een vertrouwenspersoon of een docent die je wel vertrouwt? En anders een anonieme email ofzo, je bent niet de enige met deze kennis