Caronatopic #14

Shit, ik heb te weinig wappiekennis

1 like

Ik lees net dit en denk dat bij elke extra prik er steeds meer afhakers zullen zijn. Las van de week nog juni en oktober voor de volgende prikken wat toch wel nog soort van redelijk klonk. Maar maart en mei zou betekenen elke 2 maanden een prik. Nu zat er ook 7 maanden tussen.

Zo zie je maar dat mensen echt kunnen veranderen!

3 likes

Ik doelde er eerder op dat je jezelf voorheen meerdere keren per maand liet prikken. Maar nu is om de twee maanden al teveel.

2 likes

Sommige mensen… familie van ons was vorig jaar met kerst ook besmet en toen is een van hen in afwachting van GGD uitslag (met koorts, en al 3 positief geteste gezinsleden) nog even snel de kerstboodschappen gaan doen want ā€˜alle bezorgvakken zaten al vol’ :expressionless:

Ik ben zelf ook echr niet perfect hoor maar bij deze dingen vraag je je wel af of mensen nou dom zijn of het ze gewoon geen reet kan schelen.

Overigens allebei geen vrolijke conclusie

1 like
  • Steve Kirsch heeft per ongeluk de optische muis ontdekt, niet eens met opzet, per ongeluk. Waarom zou je iemand die niet eens met opzet een apparaat kan uitvinden vertrouwen met je gezondheid?
  • Steve Kirsch is de oprichter van OneID, een bedrijf waar hij miljoenen mee verdient, dat zorgt voor ƩƩn plek waar AL je gegevens digitaal bewaard worden, ā€˜veilig’ bij Steve, maar wel in samenwerking met de Amerikaanse overheid, dat is toch precies waar alle wappies zo bang voor zijn, de great reset met een CO2-budget enzo, Steve maakt het mogelijk voor je!
  • Steve quote Kyle. Kyle is assistent docent op een universiteit ergens in Canada, op het ontzettend covid-gerelateerde gebied ā€˜political science’
  • Kyle heeft een heleboel gegoocheld met nummers, en dat vervolgens op zijn eigen website gepubliceerd, waarom heeft Kyle dit niet ingestuurd naar een wetenschappelijk peer-reviewed tijdschrift, als hij echt denkt dat hij het zo goed uitgerekend heeft?

Inhoudelijk wil ik er verder helemaal niet op ingaan, zoveel onzin doorploegen heeft niemand tijd voor.

17 likes

So far ook alleen 3x een pijnlijke plek op mn arm.

1 like

Hahaha ik moest zo lachen door ā€˜kon ook komen door chocomel met chips’.

*Als we elke twee maanden een prik krijgen wordt ik maar gewoon niet meer ongesteld, I guess?

2 likes

Oh pff dat is inderdaad veel, maar kunnen ze niet bedoelen dat ze daarop voorbereid zijn en het dus zou kunnen, laat staan of het ook daadwerkelijk moet?

1 like

Ik ook bij alle drie de vaccinaties nergens last van gehad! Heb me overigens wel drie keer druk gemaakt om eventuele bijwerkingen :sweat_smile:

3 likes

Dat hoop ik maar. Qua logica van minder besmettingen in de zomer zou ik t ook niet heel logisch vinden. Zou eerder denken september en dan misschien januari weer ofzo. Denk dat zelfs de mensen die er over gaan nog geen idee hebben.

@Bill hopelijk is dit gewoon een overenthousiaste GGD die hier op voorbereid is. Ik zal gewoon de prik halen, maar hoor en lees wel vaker dat mensen de booster niet willen.

Ik meen me te herinneren dat virussen meestal niet een slechtere kant op muteren maar heb ik dat gewoon verzonnen of zou de volgende variant wellicht weer iets minder ernstig zijn?

1 like

Weet iemand of het vaccin bedoeld is om besmetting in zijn geheel te voorkomen, of om te zorgen dat er enkel milde klachten zijn? Ik dacht het eerste, maar hoor nu vaak dat dat niet klopt. Als het dat tweede is, waarom zijn we dan niet ā€˜blij’ met omikron? Ik begreep dat alles er tot nu toe op wees dat die ook voornamelijk voor milde klachten zorgt, en long covid is in beide gevallen een risico. Ik weet niks van immuniteit/ziektes maar vind het wel interessant, dus sorry als dit een domme vraag is of dat ik iets heel logisch over het hoofd zie.

1 like

Ik zou vandaag weer lekker naar huis gaan vanuit Frankrijk. Getest en al maar geen mail ontvangen met testresultaat. Dus kan niet boarden en moet in Frankrijk blijven.:ok_hand: Toppp

Donderdag booster en ineens zoveel corona in directe omgeving. Ga weg.
En m’n vriend die gister met te veel ergens zit, krijg hier zo op t randje te veel stress van :’)

Wel vd week gedroomd dat ik m’n booster ineens morgen al kreeg, was echt kut wakker worden

Bedankt, heel duidelijk!

2 likes

Dacht alleen voor reparaties

Voor reparaties mag het. Maar verwacht dat je daar iets van click en collect achtig dingen mag doen. Maar een fiets click en collecten is wel lastig.

2 likes

Ik woon boven een fietsenwinkel en ik zie hier dagelijks gewoon mensen fietsen testen en meenemen. Ze zetten veel fietsen buiten en zo kunnen klanten ze alsnog bekijken. Misschien moet je de fiets dan officieel nog wel ā€˜bestellen’ en kun je hem even daarna ophalen

1 like

Bij de fietsenmaker hier in de buurt kan je een afspraak maken! Ik nam aan voor reparatie maar misschien ook wel om een fiets te kopen.

1 like

Ik vraag me iets doms af, maar vanwege mijn covidbesmetting vorige maand kan im de booster pas over twee maanden halen. Echter komt het omikron vaccin dan uit. Moet ik dan de huidige booster + dat nieuwe vaccin nemen? Of is dat nieuwe vaccin dan goed genoeg?

1 like