Kosten?! Haha wauw. Businessmodelletje dit.
Omdat degenen die het hardst schreeuwen sneller resultaat krijgen. De musea moeten misschien ook maar dreigen om âgewoonâ open te gaan.
pandemie / crisis
Helemaal leuk de sportscholen, maar hoe er bij mij gecheckt werd wil ik nog steeds niet
Ik verwacht chaos zaterdag. Nu is alles zonder afspraak. Hebben de winkel met van die schermen afgezet. Moeten al die mensen dat opeens een afspraak maken. Als t er 20 per keer zijn moet dat lukken want dan laat je desnoods de klant ter plekke een afspraak maken. Maar als t er maar 2 zijn. En bah weer werkkleding aanđ
Omdat Arie Boomsma geen museum heeft
Dan moeten we maar gaan zumba-en voor de Nachtwacht. Leggen we overal gewichten neer zodat je wat biceps oefeningen kan doen, vanuit downdog kan je ook naar een schilderij kijken en een hardlooprondje door de zalen heen. Een audioguide over de tentoonstelling die je ondertussen van squats laat doen. Ik zie best mogelijkheden!
Het is een standaard formulier die Oostenrijk heeft opgesteld waar alleen een handtekening en stempel van de HA op moet. Enige eis is dat het 14 dagen na de positieve test is, de HA hoeft verder zelf geen tekst oid te schrijven
Omdat als je naar de sportschool gaat, je niet ziek wordt natuurlijk!!!
(Ik weet natuurlijk dat sporten goed is voor je gezondheid, maar ben beetje zat dat sommige mensen denken dat mensen die sporten niks kunnen krijgen).
Wat zal ome Arie nu lekker op zichzelf gaan zeg
Wij gaan zaterdag waarschijnlijk nog niet eens open als het zou mogen, dat is niet te doen voor zoân grote winkel. Vanaf maandag pas denk ik.
Gek zeg. Want de LHV geeft juist aan hier niet aan mee te willen doen. Misschien toch een soort verdienmodel @Krabsalade
Als 80% van de mensen op de ic overgewicht heeft en gemiddeld ook steeds dikker wordt, dan vind ik er wel wat van te zeggen om sporten toe te staan. Maargoed, naar goed NL gebruik doen we weer heel veel open terwijl we het effect van de vorige versoepelingen nog niet weten.
Aan de ene kant hartstikke fijn, maar voelt niet-logisch aan.
Ze kijken naar de ziekenhuisopnames die nu âmeevallenâ, maar neem aan dat de besmettingen ongetwijfeld hoger uit gaan vallen wanneer de versoepelingen ingaan? En daarmee dus ook het aantal ziekenhuisopnames?
Als er 1 omgeving is waar je als iemand met overgewicht wordt gejudged is het wel de sportschool. Kijk maar eens rond, nauwelijks mensen met (veel) overgewicht. En de sportschool is zeker ook niet DE oplossing voor overgewicht, anders stonden we daar trappelend voor de deur. Het is zoveel meer complex. Maar wel een handige onelinerâŠ
De besmettingscijfers zijn nu op recordhoogte met lockdown. Dus denk dat die paar besmettingen in winkels verwaarloosbaar zijn
Ik vind de versoepelingen echt matig en hoop dat de horeca alsnog demonstratief open gaat zaterdag
Maar hoe denk je dan precies dat dit gaat helpen? Misschien wil je dat eens uitleggen?
Precies, en om te kunnen sporten hoeven de sportscholen niet per sé open. Sporten en bewegen kun je overal doen. Niet op precies dezelfde manier als in de sportschool, maar je kunt genoeg doen om elke dag toch aan voldoende beweging te komen.
Omdat je gezond bezig bent als je sport, corona wéét dat en valt je niet lastig.
Net zoals studenten in een onderwijslokaal naast elkaar kunnen zitten zonder problemen. Corona ziet de studieboeken liggen en denkt âoei, daar moet ik niet zijnâ. Voor docenten heeft corona al helemaal te veel respect. Stel dat die toevallig in een lokaal zitten met een student die geĂŻnfecteerd is (op een illegaal feestje, want zoals gezegd gebeurt dat op de uni niet), dan gaat corona daar met een grote boog omheen.
Maar mensen die van cultuur houden zijn gewoon een beetje viezig. Als die met zân drieĂ«n, met mondkapje op, op afstand, in een goed geventileerde ruimte zijn, dan is dat een groot risico.
Word ik bij iedere lockdown wat cynischer? Misschien wel
Jongens naast het goede idee om de sportscholen te openen voor minder obesitas heb ik nog een idee! Meer focus op de zorg en meer ic personeel aannemen!