Caronatopic #14

3 likes

Lol. Ben dr nét uit :crazy_face:

Maar hoe is dit bedacht? Er zijn toch super veel mensen die het krijgen (& dan dus besmettelijk zijn) die gewoon gevaccineerd zijn :grimacing:

1 like

Ja en het signaal wat het af geeft
 denk dat mensen nu helemaal los gaan in alles.

Ja, het zegt eigenlijk dus ook dat Corona dus niet gevaarlijk is ofzo als je gevaccineerd bent (op korte en lange termijn). Indirect althans.
Of
 they don’t care. Dat kan ook. Maar duur grapje als het wel kwaad kan dan

2 likes

het is toch ook minder gevaarlijk? omikron bedoel ik dan. dacht ik tenminste

1 like

Ja? Ik heb oprecht geen idee. Wel qua ziekenhuis aantallen maar ik denk dan in m’n achterhoofd: long covid.
Is er al bekend hoe goed vaccin daar tegen beschermd als je toch milde klachten krijgt :weary:?

4 likes

Als het beleid eens niet van Links naar rechts en voor naar achteren gaat. Dan kan er meer begrip zijn.

3 likes

Dit is precies wat België onlangs invoerde toch?
Idd they don’t care - dit is eigenlijk heel veel loslaten om op heel korte termijn uitval van werknemers e.d. door quarantaine op te vangen.

Maarja zo maak je het nog makkelijker om als een malle te verspreiden dus wat ze met die uitval wegens klachten gaan doen zien ze dan wel weer ofzo ?? ??

Vraag me af idd of het direct ingaat en of er misschien nog “regels” aanzitten bijv hoelang geleden je de booster moet hebben gehad. Straks wordt dit de nieuwe Dansen met Jansen haha

2 likes

Als mijn stamkroeg waar ik voor de lockdown regelmatig kwam weer opengaat ondanks dat het niet mag dan ga ik;

• Er heen
  • Niet heen en ga ik ze ook later niet meer bezoeken
  • Niet heen en ga ik ze later wĂ©l weer bezoeken

0 stemmers

2 likes

Heb ik onder een steen geleefd of zijn er opeens reclamespotjes van de overheid over corona? Net op NPO1 over in quarantaine gaan. Ik zit namelijk klaar voor de PowerPoint-presentatie van Kuipers.

1 like

Jezus de 49e persconferentie?!

9 likes

Time flies when you’re having 
 no fun

8 likes

Wow Irma zit in een ander universum

9 likes

Een nieuw kabinet betekent blijkbaar ook een nieuw layout

3 likes

Andere icoontjes op de desk!

1 like

Het is vast geen toeval dat het meest controversiële icoontje, vaccineren, niet onder Rutte staat.

Waarom praat Rutte zo hard haha

2 likes

Valt wel mee toch? :sweat_smile: miss moet je je tv wat zachter zetten đŸ„Č

1 like

For all the people in the back

2 likes