Caronatopic #14

Deze deed me denken aan dit topic haha

4 likes

:woozy_face: ik vind het zo raar dat burgemeesters steeds vaker lijken te zeggen ah joh ga maar open, we handhaven niet, is ok. Ik snap dat het enorm lastig is voor ondernemers nu en vind dat ze een veel beter steunpakket moeten krijgen, maar zo hebben regels toch geen enkele zin?

3 likes

Hij zit erin!!

Sorry vind dit veel te leuk om te zeggen haha. Ik vond het echt chill geregeld allemaal. Al liep ik alsnog de verkeerde kant op omdat ik letterlijk niks kan.

19 likes

Je moet er wel bij vermelden hoe knap de militair was. Of niet geprikt door een militair?

9 likes

Er waren allemaal leuke militairen maar ik werd net door een ander iemand geprikt haha. Maar die was wel kei aardig. Ik werd wel door een knappe militaire vrouw gecontroleerd dat dan weer wel haha.

9 likes

Het is te betwisten ja. Stiekem vind ik het voor cultuur wel fijn dat dit eens gebeurt…. Ik vind het belachelijk dat er gewoon gesport mag worden maar dat cultuur, a la muzieklessen 1 op 1 in muziekscholen of concerten/theater met 1,5m, niks kan vind ik echt om te janken. Iedereen in de sector praat over emigreren/niet meer willen en dat is denk ik zeer begrijpelijk. De horeca heeft nog mogelijkheden met afhalen (niet rendabel genoeg natuurlijk) maar de culturele sector heeft nul niks nada

5 likes

Op de priklocatie vroeg een medewerker naar mijn leeftijd
Ik: 29.
Zij: U bent geboren in 1920?
Echt haar gezicht erbij, heel serieus :joy:

Daarna was mijn vriend aan de beurt en hij kreeg een Pfizer sticker. De medewerker wou die op zijn formulier plakken maar hij stak zijn hand uit alsof hij een stempel kreeg zoals op een festival :rofl: Nouja, we hebben wel weer even gelachen!

14 likes

Is dit dan het moment om Nederland los te koppelen van limburg?

6 likes

ho ho ho wij mogen StReAmEn

Samen met brabant.

Rijksmuseum kunstuitleen zodat je met een dvd’tje je toch kan onderdompelen in cultuur. Maar het is ook belachelijk hoe sommig sectoren maar altijd worden afgewaardeerd door CDA en VVD.

1 like

Ik heb toch echt wel meer dan een halve dag nodig om me mentaal voor te bereiden op een drukke winkel :sob:

Maar top voor alle ondernemers

jeeeez hoe kun je hier op blijven anticiperen. Maar inderdaad top voor de (retail) ondernemers. Nu wij (horeca) nog joeeee

1 like

Oke onverwacht dat het zonder afspraak is, maar fijn voor de ondernemers. Hopelijk hoeven horeca en cultuursector niet te lang meer te wachten.

Ik verbaas me er niet eens meer over dat wij weer niks mogen, maar echt ik snap niet wat ze nog van ons in de cultuursector verwachten. Zonder steun, zonder perspectief.

9 likes

Ik hoop echt dat zwemles weer na 17u mag, we hebben een kei vervelende vervangende zwemleraar en ik heb geen zin om me volgende week weer een uur in te houden om m niet in het zwembad te douwen

5 likes

Ik snap echt niet niks meer van de logica winkels opengooien maar een museum mag niet…

12 likes

Een kind in mijn klas zei van de week over Djokovic: ‘Kan die man niet geschorst worden van de planeet, naar Saturnus ofzo.’ Ik kan het alleen maar beamen.

28 likes

Graag Willem Engel meenemen aub

26 likes

Mijn God, voel me echt met de minuut slechter. Hopelijk is het morgen over.

1 like