Caronatopic #14

Ik heb echt nooit 1 minuut naar hugp geluisterd eigenlijk.
@Oprah zou jij deze nieuwe man ook doen?

2 likes

wat een opluchting dat we weer wat mogen. ik ga weer lekker zingen in mn koor :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face:

6 likes
34 likes

iel wat voor een vampier kijkt nou thuis op de bank tv met zn schoenen aan, laat staan zulke schoenen

13 likes

Hahaha die emoji :popcorn: ook echt alsof 'ie hoopt op juice

22 likes

Mogen we nou ook weer naar het zwembad?

1 like

Vind dat Kuipers wel goed omgaat met de vragen (wel steeds met een schuin oog richting Rutte haha). Hij wordt flink getest op de afwegingen

11 likes

Wanneer gaan ze mark vervangen.

29 likes

Hahaha liefje

2 likes

Ja en het zijn wel “politieke antwoorden”, hij komt helemaal niet echt uit de politiek toch?

3 likes

Nee maar wel bestuur, dus denk wel organisatiepolitiek :stuck_out_tongue:

1 like

Ik voel geen tegenstanders? Sgat

4 likes

Ja viel me ook op haha.

Ik vind het jammer dat de aanpassingen van de regels niet op dat scherm kwamen, ik vind het altijd zo verwarrend en moet het altijd terugzoeken. Daar is een persco toch niet voor.

Oké ik had ook geen zin om te luisteren maar alsnog!

2 likes

Een van de eerste journalisten net ook, nadat Kuipers had verteld dat we richting 35.000 besmettingen gaan: “maar wat is dan het gevaar hiervan?”. Doos.

5 likes

Dat is ook het probleem van Rutte. Gewoon ontkennen dat mensen het niet met je eens zijn, zodat je lachend verder kan blijven gaan

3 likes

Begreep van wel! Wel met QR code

3 likes

Ja de vraag van sbs werd voor het eerst in tijden niet afgekapt omdat er tijd over was haha :rofl::rofl:

1 like

Nouja er zijn genoeg mensen die minder goed Nederlands kunnen en wel goed opletten en het alsnog niet begrijpen.

2 likes

oh wauw die schoenen en dan ook nog die witte piano hahaha, wat een wansmaak

1 like