Caronatopic #14

Vaccineren staat eindelijk op de bordjes :clap:

3 likes

Wat kinderachtig van je broer

12 likes

Ja laten we het weer lekker hebben over hoe iemand eruit ziet in plaats van de inhoud.

16 likes

Oke oke heb het al verwijderd. Vind het een charmante kerel verder hoor.

Benieuwd of een deel van “de horeca” toch open gaat morgen. Begreep dat dit vandaag al het geval was in Valkenburg of all places

Edit haha ja dat @Oprah

Ja eens, ik twijfelde ook om het te plaatsen. Houd er nu over op. Vind hem wel prettiger communiceren dan Hugo. Allemaal die beeldspreek van Hugo was vet verwarrend

1 like

Oh ja die vergelijking gooide ik net ook op op snapchat :flushed:

2 likes

Vgm was dit een sneer naar de burgermeesters die morgen toestemming geven om open te gaan. :eyes:

Ik vind de persco zoveel rustiger en duidelijker! Fijn. Nu nog grafieken die gelijk duidelijk zijn en het verhaal ondersteunen.

@Oprah, morgen lekker los in het Hoekje?

Toen ik daar vandaag een item over op het journaal zag en zag hoe druk het gelijk al was (iedereen zat al op elkaar), begreep ik wel weer waarom het nog niet opengaat.

4 likes

Je merkt wel dat Kuijpers gebruikelijke woordenschat minder simpel is dan het stuk dat hij voorlas.

1 like

In Den Bosch iets van 100 zaken

1 like

Ik heb echt nooit 1 minuut naar hugp geluisterd eigenlijk.
@Oprah zou jij deze nieuwe man ook doen?

2 likes

wat een opluchting dat we weer wat mogen. ik ga weer lekker zingen in mn koor :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face:

6 likes
34 likes

iel wat voor een vampier kijkt nou thuis op de bank tv met zn schoenen aan, laat staan zulke schoenen

13 likes

Hahaha die emoji :popcorn: ook echt alsof 'ie hoopt op juice

22 likes

Mogen we nou ook weer naar het zwembad?

1 like

Vind dat Kuipers wel goed omgaat met de vragen (wel steeds met een schuin oog richting Rutte haha). Hij wordt flink getest op de afwegingen

11 likes