Wanneer gaan ze mark vervangen.
Hahaha liefje
Ja en het zijn wel âpolitieke antwoordenâ, hij komt helemaal niet echt uit de politiek toch?
Nee maar wel bestuur, dus denk wel organisatiepolitiek 
Ik voel geen tegenstanders? Sgat
Ja viel me ook op haha.
Ik vind het jammer dat de aanpassingen van de regels niet op dat scherm kwamen, ik vind het altijd zo verwarrend en moet het altijd terugzoeken. Daar is een persco toch niet voor.
Oké ik had ook geen zin om te luisteren maar alsnog!
Een van de eerste journalisten net ook, nadat Kuipers had verteld dat we richting 35.000 besmettingen gaan: âmaar wat is dan het gevaar hiervan?â. Doos.
Dat is ook het probleem van Rutte. Gewoon ontkennen dat mensen het niet met je eens zijn, zodat je lachend verder kan blijven gaan
Begreep van wel! Wel met QR code
Ja de vraag van sbs werd voor het eerst in tijden niet afgekapt omdat er tijd over was haha 

Nouja er zijn genoeg mensen die minder goed Nederlands kunnen en wel goed opletten en het alsnog niet begrijpen.
oh wauw die schoenen en dan ook nog die witte piano hahaha, wat een wansmaak
Die nabespreking bij M nu valt ook echt in het rijtje moltalk.
Maar hoeveel mensen noemen het nou echt zo haha
Ja pff wat een gezeik, ik heb het uitgezet. Het is ook nooit goed, wees blij dat ze de percoâs nu iig aangepast hebben
Hij is ook ontzettend ervaren in hoge functies waarin hij niet alleen arts was. Vind hem prettiger dan Hugo. Heb een zwak voor hem haha
Next season on Keeping up with the OverheidâŠ
Ik weet niet of dit al gedeeld is in dit topic maar er is een website waar je makkelijk kan zien waar je zonder afspraak terecht kunt voor je booster en op welke tijdstippen. Wist niet dat dat bestond, was nu elke keer aan het Googlen of er al een locatie was om te prikken zonder afspraak in mijn GGD regio
Bij ons mogen er 200 mensen in de winkel. Kan me niet voorstellen dat dat ooit zo is, zelfs niet met kerst. Oftewel qua aantal mensen per m2 wordt er weinig gedaan.