Caronatopic #14

Die nabespreking bij M nu valt ook echt in het rijtje moltalk.

6 likes

Maar hoeveel mensen noemen het nou echt zo haha

5 likes

Ja pff wat een gezeik, ik heb het uitgezet. Het is ook nooit goed, wees blij dat ze de perco’s nu iig aangepast hebben

1 like

Hij is ook ontzettend ervaren in hoge functies waarin hij niet alleen arts was. Vind hem prettiger dan Hugo. Heb een zwak voor hem haha

11 likes

Next season on Keeping up with the Overheid

2 likes

Ik weet niet of dit al gedeeld is in dit topic maar er is een website waar je makkelijk kan zien waar je zonder afspraak terecht kunt voor je booster en op welke tijdstippen. Wist niet dat dat bestond, was nu elke keer aan het Googlen of er al een locatie was om te prikken zonder afspraak in mijn GGD regio

1 like

Bij ons mogen er 200 mensen in de winkel. Kan me niet voorstellen dat dat ooit zo is, zelfs niet met kerst. Oftewel qua aantal mensen per m2 wordt er weinig gedaan.

Bij ons 6000 :rofl::rofl::rofl: tot zover, een deurbeleid.

3 likes

Ik hoop dat Hugo nog een keer zo’n dramatisch fotoshoot met die witte piano van ‘m krijgt. Vind het zo mooi matchen met z’n smaak in schoenen.

afbeelding

3 likes

Is er niet al een politicus die dat heeft gedaan :rofl:?!

Dat was een vleugel! En geen witte. Nee, hier liggen nog kansen hoor.

1 like

Ik vind het zo irritant dat in sommige groepsapps nu de hele tijd wordt gezegd “ maar de ziekenhuis opnames stijgen niet eens meer!!” ( 
 dus de horeca moet open volgens deze mensen).

Maar dan kan ik ze gewoon niet uitleggen dat het inmiddels gaat om de angst voor ontwrichting van de samenleving door mensen die in isolatie moeten vanwege een besmetting in hun omgeving of zelf besmet zijn. Dus mankracht op scholen, dagopvang, automonteurs, elektriciens, de bakker, de politieagent en ja óók de ziekenhuismedewerkers etc.

Soms denk ik echt ik delete die mensen uit m’n leven :crazy_face:

3 likes

Ah shit, mijn beste vriendin heeft covid ondanks de booster. Gelukkig dankzij de vaccins niet superziek. Ze is erg blij dat ze die gehad heeft. Nu bezorg ik haar boodschappen en die leg ik bij de deur. En op haar hondjes passen en uitlaten is ook geen straf :blush: hopen dat ze snel beter is!

9 likes

Ja belachelijk. Maar kan me niet voorstellen dat we ooit 200 man in de winkel hebben gehad.

Ik word zo verdrietig van al die roeptoeters op twitter die zeggen dat alles open moet want de ziekenhuizen dalen en weet ik t wat. Ik vind nu al deze stap nemen vrij heftig want we weten niet wat voor impact de scholen open heeft op alles. T gaat toch nooit goedkomen met alles als we daadwerkelijk 100.000 besmettingen per dag hebben.

1 like

Ik wil eigenlijk geen wegwerpmondkapjes gebruiken maar nu wordt dat wel nadrukkelijk aanbevolen. Hoe belangrijk is het dat ik mijn herbruikbare mondkapjes vervang?
Ik wil niet die aso zijn met een stoffen mondkapje dat dus blijkbaar minder goed werkt maar ik wil ook het milieu niet vervuilen.

7 likes

Die ffp2 maskers zou je ook kunnen hergebruiken las ik. Alleen raden ze dan wel aan dat je er een hebt voor elke dag in de week zodat ze tussendoor kunnen ‘luchten’ of weet ik het.

4 likes

In Duitsland raden ze met FFP2 maskers aan het een dag te dragen, dan een week niet en dan weer een dag. In totaal 5 x herhalen.
Nou kan je daar vast soepeler mee omgaan, maar ik vind iig dat m’n FFP2 maskers frisser blijven, die wegwerp dingen zijn zoo smoetzig.

3 likes

Pathé (intern bericht gekregen) blijft wel dicht en doet niet mee aan het initiatief.

5 likes

Wat stom zeg

1 like

Ik heb ze nu tussendoor ook even in een ziplock in de vriezer gelegd, maar heb eigenlijk geen idee of dat kan of niet. Ze komen er wel prima uit in elk geval.

1 like