De achterstand zijn gevallen in de afgelopen week(? Of langer) die niet gemeld zijn. Hoe dat werkt en kan snap ik nogsteeds niet.
Oke ligt het gelukkig niet aan mij dat ik het niet snap. Want als je het aantal zo duidelijk vermeldt lijkt het alsof je precies weet wat er niet gemeld is en waarom zou je ze dan niet meerekenen🤣
Ik had antigeentest om 16:00 en nu al de negatieve uitslag! Ben heel benieuwd wat ik dan heb want ben echt in tien jaar niet zo lang ziek geweest. Hopelijk wordt het snel beter… Straks ga ik even op slakkentocht naar de ah wat powerfood inslaan <3
Bij drinken van cola 30 min voor de Test kan deze ook fout positief uitslaan. Was dat het geval bij je?
Nee, was gisteravond! Vandaag alleen maar thee en spa rood op maar al uren geleden
Njaa ik heb nu een week na mn booster ineens corona. Nou heb t toch 2 jaar lang weten te ontwijken.
Valt me op dat er best veel hier na booster Corona krijgen, of lijkt dat zo
Ja, maar ook wel vlak ervoor. Ik denk dat het komt doordat deze variant gewoon zo besmettelijk is
Doorbraakbesmetting komt bij 50% geboosterde mensen voor toch door omicron? Had iemand hier eerder gezegd. En heb hier ook al verhalen gelezen van mensen die het kregen vrijwel gelijk met de booster en dan werkt die dus nog niet. Dus gewoon domme pech en nog altijd betere besmetting tegen ernstig ziekteverloop dan zonder booster!
Ja heel erg opvallend bij mij in de omgeving ook ja na boosters haha. Die nieuwe variant gaat RAZEND denk ik, wat een pech
Ik nog nooit Corona gehad maar doe deze tijd maar iedere dag bijna een test (lekker milieuvriendelijk
)
Heel veel mensen hebben recent een booster gehad en heel veel mensen hebben momenteel corona, dat zegt nog niet dat het één het gevolg is van het ander he, haha jeetje dat zou wat zijn.
Het boosteren is gewoon te laat begonnen terwijl het Corona variant zo ontzettend besmettelijk is. Bovendien weet je natuurlijk niet hoe streng iedereen aan de maatregelen houdt, die hier kinderen heeft of in een bepaald beroep werken met verhoogd risico. Ik hoop dat je begrijpt dat het boosteren zelf niet leidt tot een Corona besmetting.
Als er een verband zou zijn dan zou het misschien kunnen door dat er veel mensen zijn op zon booster locatie en deze variant gewoon mega besmetelijk is.
Denk dat iedereen met kinderen of die met kinderen werkt sowieso gedoomd is. Verder mensen die veel mensen zien ook. Ik blijf nog even in de illusie dat ik veilig ben achter mn kassa met mn 15 jarige collegas op 40cm afstand
Snap ik hoor Viel me alleen op, dat was het.
Haha ik leef op cola en drink 2L per dag ofzo? (Ja, verslaafd, I know) maar nog nooit een positieve test!
En ja, n=1
Jaa ik heb keel en neus gedaan.
Oh is dat zo dat een zelftest door bepaalde voeding vals positief kan zijn?
Mijn man had gisteren een zelftest gedaan die was positief, daarna getest bij de ggd en die was negatief.
Hij had geen cola gedronken haha.
Ja het kan maar hoeft dus zeker niet nee. Dus aub niet allemaal denken dat het door cola komt er was daar laatst een artikel over op rtl.