Caronatopic #8

Ondertussen in Groningen vannacht :heart:

41 likes

Of een halve sinaasappel in een zakdoek?

1 like

Ik hoop maar dat ze allemaal zon fel gekleurd hesje aanhadden zodat ze elkaar niet kwijt raken.

2 likes

Per twee hand in hand, niet je buddy kwijtraken!

2 likes

Nu ben ik nieuwsgierig haha, maar weet niet hoe ik de buurt kan omschrijven zonder al te veel detail. Stuur je anders wel een pb.

1 like

Nee dat soort fusion cooking deden we hier niet hoor, wel kilo’s druivensuiker.

5 likes

Terwijl de avondklok voor hen net zo goed geldt. Het zijn geen politieagenten.

2 likes

Hier staat nu ook het aantal toegediende vaccins. Goed dat dit ook wordt weergegeven nu. Hopen dat het snel oploopt natuurlijk :grin:

2 likes

Pff zo weinig nog maar :sweat: Zet vooralsnog weinig zoden aan de dijk

Ik weet niet of de cijfers al compleet zijn. De Jonge schreef dat het de aankomende weken nog werd aangevuld. Dus wellicht dat dit nog niet klopt?

1 like

Klinkt als wat ik had na de injectie. Klinkt goed :smile:

1 like

Het is hier zo rustig na alle mogelijke heisa van vanmiddag, vind dat juist nog enger. Dat ze dan dalijk onverwachts toeslaan

Ik zag een lijstje met locaties waarvoor geldt dat via social media is opgeroepen om te rellen voorbij komen, waaronder de Efteling en het Tikibad. What the fuck, hoe verzin je het joh. Lekker het sprookjesbos slopen :crazy_face:

1 like

Dat was echt iets voor mij geweest als kind. Ik schijn intens agressief te zijn geweest van die zingen paddestoelen als kleuter :see_no_evil:
Wij hadden een Efteling abbo en was elke keer weer bonje.
Waar komt het vandaan?! :joy:

4 likes

Volgens mij was dat van de Efteling een meme. Gelukkig, niemand komt aan het land van laaf!

1 like

Brrr wilde net boodschappen doen. Was supermarkt al dicht en de rest dicht getimmerd vanwege aangekondigde rellen. Hing ook een slechte sfeer.

Ik vind het eng, mijn ouders, zus en broer met zijn gezin wonen in de wijk die ook genoemd wordt. Bij een winkelcentrum stonden vanmiddag al een aantal voetbalsupporters om de politie te helpen. Bij de school (!) van mijn neefje stond ook een groepje, die werden weggejaagd door een paar mannen die de buurt rondreden. Mijn broer ging de kinderen ophalen uit voorzorg en omdat school en kdv dichtging.
Het lijkt wel een soort oorlog. Ik hoop dat er niks gesloopt gaat worden in de straten van mijn familie…

1 like

Haha ja er zijn dus foto’s van mij dat ik helemaal boos bij zo’n ding lig om te kijken waar dat geluid vandaan komt.
Dusja :crazy_face:


Maar zonder grappen: is echt bizar natuurlijk… hoe haal je het in je kop…

1 like

Ja, zit wel wat in. Maar het zijn er hier maar een paar natuurlijk.
En ze hebben er niets over gezegd, dat je het niet mocht delen met andere testers.
Maar wellicht gingen ze er vanuit dat je ook niemand kent die ook test.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Caronatopic #8 (Deel 3).