Caronatopic #8

Ik zit hier echt bijna te huilen, achterlijk kut volk. Helikopter cirkelt nu boven m’n huis…

Nu komt de politie en ME op volle kracht de stad in, maar waarom nu pas…

Las dat politie niet eerder in actie mocht van de ME. En ook dat ze ze nu willen insluiten. Benieuwd hoeveel ze d’r pakken

Ja die Peter r de vries is echt walgelijk vandaag. Bij editieNL deed ie ook al alsof het zowat de eigen schuld is van de overheid dat dit gebeurt

9 likes

Ik hoop het maar idd…

Jaa hij zei ook van jaa die mensen moeten hun frustratie kwijt.
Ja ik ben ook al maanden geirriteerd Petertje en ik er is nog 0 sec in mn opgekomen dat ik dan maar andermans eigendommen moet vernielen.

56 likes

Mijn lichaam is volgens mij ook moe door dit hele gebeuren. Viel 2 uur geleden in slaap en werd nu pas wakker

Maar echt. Ook hem maar aanspreken met “meneer de burgemeester” met zijn vreselijke stemgeluid. Vond ik heel neerbuigend overkomen. Zitten niet in Samson en Gert

15 likes

Ja dat vond ik ook erg denigrerend. Vind die vrouwelijke hoogleraar best wel tof! Zette Peter R wel op zijn plek. Hij keek echt verbaasd.

5 likes

Nou idd, hij doet net of ‘de jongeren’ de enige groep zijn die er last van hebben dat er allerlei maatregelen zijn. Eh nee peter, iedereen heeft hier last van, alleen de meeste mensen hebben wel fatsoen

3 likes

Ik heb al zo’n medelijden met die burgermeester en dan komt die zelfingenomen Peter aan met zijn voeten in het bluswater. Wat een nare man zeg

7 likes

Zo 11 uur moeten alle relkindjes al naar bedje toe bij mama?

Wat een triestheid zeg, vreselijk om te zien wat er gebeurt in het land. :sleepy:

Op omroep brabant nu beelden uit DB. M’n hart zit in m’n keel, voel me zo naar

Neee

Alsjeblieft niet.

Edit: gelukkig maar.

Het ziekenhuis is ook een flink eind van het centrum af, dus hopelijk klopt het inderdaad niet!

2 likes

Ik zei vandaag nog tegen m’n collega dat deze beelden me wel echt trots maken op hoe ik zelf met mn negatieve gevoelens om ga!!! Maar hij keek me aan of ik een geest was

5 likes

Wat een schooiers ook zeg

Ook die supermarkten plunderen. Ben je nou blij met je gratis frikandelbroodje en pakje malboro???

9 likes

Ja ik hoorde ook vanuit meerdere mensen dat ze daar een bus in de fik hadden gezet. Ik kijk zelf ( in de verte) uit op het JBZ en zie vanuit hier gelukkig niks geks. Maar echt wát een aso’s, echt tranen in m’n ogen, kan er gewoon niet bij.

2 likes

Of zoals in Rotterdam de Zeeman leeg getrokken. Was volgens mij ook een medewerkster aanwezig want ik zag later beelden dat die arme vrouw de spullen van de grond stond te rapen