Caronatopic #8

Ik zou een emmer gebruiken om in te plassen.
Drinken klaar zetten voor die mannen.
Telefoonnummer afgeven voor vragen en uitleggen waarom jij liever geen persoonlijk contact hebt.
Schoonmaakdoekjes in de WC

(ik merk dat die mannen vaak gewend zijn lang hun plas in te houden haha. Wij hadden ook de hele dag mannen die ons riool kwamen renoveren. Ze zijn een keer even weg geweest en de hele dag niet op onze wc geplast)

Misschien kan je ook een chemisch toiletje bestellen ergens en op je kamer of een andere kamer zetten? Niet super, maar zo kan je prima afstand houden zoals @Madam-Mikmak voorstelt.

80% is 60+ van de jn ziekenhuis komende Corona patiƫnten.

Maar volgens mij zijn die idd niet voor maart ingeĆ«nt. Want ze beginnen met de oudste, aflopend naar 60 jaar. En die krijgen dus pas medio februari een uitnodiging. Dus die zijn nooit voor maart (dus in 2wkn) allemaal ingeĆ«nt…

1 like

Volgens het huidige vaccinatieschema is men ook nog bezig met het inenten van de kwetsbare groepen tot begin Q3, dus dat is pas juli. Zo snel gaat dat dus allemaal niet.

1 like

Morgenmiddag persco met nieuwe maatregelen!

Ik vind het echt zo jammer dat het nog niet is uitgelekt. Hoop zo erg dat het geen visiteverbod isšŸ¤žšŸ»

4 likes

Ik denk dat er nog wel wat gaat lekken morgen!

1 like

@Whoopdidoo @Madam-Mikmak @Okapi jullie ook heel erg bedankt voor het meedenken. Ik ga alle ideeƫn die hier genoemd zijn in overweging nemen en zal sowieso contact opnemen met het bedrijf om de situatie vooraf te bespreken. Ik ga proberen om de ergste angst los te laten en erop te vertrouwen dat het goedkomt. Ik zal sowieso op 14 februari (als er 10 dagen voorbij zijn) de vlag uithangen als ik geen klachten ontwikkeld heb :relaxed:.

1 like

Huh in de middag? Ik heb het morgen middag ook al druk met cnn dit komt niet uit mensen :joy:

12 likes

Ja en vroeg ook om 13.00 uur. Ik vind het ook opmerkelijk en ik denk dat het morgen al ingaat. Met het oog op idiote laatste lockdownfeestjes etc. Mensen die nog snel ff samenkomen 's avonds.

3 likes

Dan hoop ik dat ze het meteen GOED regelen.
Dus direct ook te downloaden uitzondering formulieren, die je mobiel kan invullen. Dat je niet op je werk staat en niet meer terug ā€œmagā€ (officieel dan hĆ©) omdat onze Rijksoverheid z’n shit niet voor elkaar heeft :grimacing:

3 likes

Ooh wow dat is vroeg inderdaad!

UGh ik hoopte zo geen avondklok

8 likes

Denken jullie (ongeacht mee eens of oneens) dat we straks echt niet meer de provincie uit mogen? Ik zou dat echt apart vinden, wel vluchten van en naar engeland, maar niet de provincie uit

1 like

Ik dacht oooh expres vroeg ivm inauguratie, maar ivm avondklok is logischer :joy:

14 likes

Hahaha :joy: Ja ik dacht eerst dit gooit mijn schema in de war. Maar komt om 13:00 uur juist super goed uit. Nu moet ik alleen mijn schema voor avond eten bestellen na de pers conferentie gaan maken als er een avond klok komt

Mijn tante zit momenteel in Spanje (ja niet heel slim, maar t is wel voor 3 maanden en heeft zo zn redenen, al was ik niet gegaan). Maar daar gooien ze dus gewoon steden en dorpen dicht. Je mag dan niet zonder geldige reden t dorp uit. Ook verschilt per stad of er winkels en dergelijke dicht gaan. Zo gek dat een dergelijke aanpak daar wel kan maar hier niet. Niet dat ik per se voor ben maar t zou best fijn zijn dat mensen uit mega brandhaarden niet meer naar andere plekken mogen. Tenzij werk of ziekenhuis enzo.

3 likes

Oja geef mij die avondklok ook maar lijkt me prima. Al denk ik dat jongeren alsnog wel lekker gaan feesten tussen 20.00 en 4.00 uur snachts en vervolgens om 4.05 uur naar huis lallen.

Er staat toch max 1 persoon visite? Waar lees jij een verbod op visite? Dat zou echt heel erg heftig zijn voor alle alleenstaanden (waaronder ik gelukkig heb ik de hond nog)

3 likes

Nou dat wordt een sleepover bij m’n vriendin.

5 likes

Ik heb nog liever de avondklok dan 1 bezoeker. Maar als we geluk hebben, krijgen we het allebei.

6 likes