slijmbal
Ik ben zo benieuwd hoeveel golven er nog gaan komen aankomend jaar.
I know.
But canāt help it 

Wat gaat er dan maandag in? Heb dat gemist.
ja denk ook om een beetje druk te zetten op de tweede kamer ofzo? dat ze steun geven?
Helaas, de hond moet echt aangelijnd zijn. Volgens mij lees Mark mee hier 
Op het liveblog van de NOS staat wel dat 1 persoon per dag maandag ingaat
Ik denk dat er nu al een persco wordt gegeven omdat het debat in de Tweede Kamer straks ook openbaar en live te volgen is en ze willen voorkomen dat het beeld ontstaat dat er nu achterkamertjespolitiek wordt bedreven om op voorhand al steun voor hun plannen te regelen. En debatten duren nogal eens tot midden in de nacht dus daarom is er denk ik niet voor gekozen om de persco tot na het debat uit te stellen
Hoeveelheid mensen die bij een uitvaart aanwezig mogen zijn. Van 100 naar 50 geloof ik.
Ja en ze zeggen de avondklok nu ook al zodat mensen weten dat het vrijdag in gaat bij akkoord. Kunnen mensen zich voorbereiden. Je kan niet vrijdag om 16:00 pas bekendmaken dat het dan in gaat, of er gaat weer een weekend overheen.
Mijn god wat een lang verhaal weer. Ben de kluts kwijt
Maar dat gebeurt toch juist nu? Waarom die maatregelen al uitleggen als het nog niet definitief vaststaat.
Ik vraag me bij deze maatregel dan echt af of er zoveel uitbraken geweest zijn te herleiden naar een uitvaart. Vind dit echt een heel schrijnende maatregelā¦
Nee, want dit voorstel is door het kabinet gemaakt en het onderhandelen met de Kamer vindt in de openbaarheid in de plenaire zaal van de Tweede Kamer plaats
Hoe schrijnend ook, denk ik het wel, omdat dat juist situaties zijn waar mensen toch met elkaar knuffelen en elkaar troosten (wat heel begrijpelijk is, maar wel risicovol in een pandemie)
Jammer dat ze niets over thuiswerken zeggen.
Een collega van mij raakte besmet op de uitvaart van haar vader⦠Met haar geloof ik nog 20 anderen (en ze hadden niet geknuffeld
) Ze is er ook echt heel ziek van geweest en baalde achteraf dat het zo groot was. Maar ja; schrijnend is het wel; goed afscheid nemen is imo echt belangrijk in een mensenleven.
Hmm. Ik was vrijdag nog op een crematie. En alleen de directe familie had schijt. (Dus de kinderen van de overledenen en zijn vrouw. Zijn officieel 4 huishoudens maar zij hadden elkaar ānodigā).
Maar de rest hield zich er echt prima aan en we werden echt meters uit elkaar aan tafeltjes gezet enzo. En ook wel er op geattendeerd de hele tijd.
Maar dat gaat wellicht niet bij alle locaties zo netjes neeā¦
Sjonge jonge zegā¦
Edit: verkeerd opgevat, excuses!
Wat een horken dat ze hun peroonlijke verlies niet ondergeschikt hebben gemaakt aan de pandemie