Ik hoop ook dat mensen zich eraan gaan houden. We leven ‘gelukkig’ in een digitaal tijdperk, het is niet alles, maar het maakt het contact hebben met mensen gelukkig niet onmogelijk. Hopelijk heeft het dusdanig effect dat we daarna langzaamaan weer kunnen afschalen in de zorg en kunnen versoepelen in de regels
@VanderWoodsen nou vooral van mensen wie voor alles een reden verzinnen om het vaccin niet te hoeven nemen. Vriendin van me is bang voor naalden en wil daarom het vaccin niet, ze hoopt dat de 75% van nl het neemt, zodat zij het niet hoeft. Ik begrijp wel dat je enorme angst kan hebben, wat ik wel opvallend vond is dat ze wel piercings heeft, maar ze claimde toen dronken te zijn geweest en het daarom wel durfde …?
wil hiermee trouwens niet judgen op angsten, ik geloof echt dat er mensen zijn met extreme angsten en het écht niet durven, maar ik ken die vriendin van me en ik vraag me af of het echt een angst is of dat ze het vaccin niet vertrouwt (gezien ze ook niet helemaal meer in covid begint te geloven)