Caronatopic #8

Hoorde van een vriendin dat een man in Zwolle aan de politie probeerde te ontsnappen en van de brug sprong het water in… Hopelijk mag hij nog uren met zn natte kleding buiten staan

Je zal maar als ambulance dienst worden uitgeroepen als zo iemand onderkoeld raakt…

Ja dat voelt dan ook wel erg dubbel denk ik

Gewoon levenslang inhouden op hun salaris/uitkering een bepaald bedrag per maand en daaroverheen hufterrente laten betalen.

3 likes

Ik huil :sob: die beelden…dat dat nu gebeurt…

20 likes

Ja zie je ze vanaf hinthamerstraat naar de markt gaan, staat de politie ergens halverwege de vughterstraat.

En de primera en jumbo geplunderd, hoop dat ze de horeca daar wel met rust laten. Ken iemand die daar ondernemer is en wil niet weten hoe die nu in de rats zit

1 like

Ja daaaag ze zeker nog even voorrang geven op vaccinaties ook zeg. Laat ze maar lekker onderaan de wachtlijst staan en eerst nog goed ziek worden.
En het liefst zo snel mogelijk nog met Urk laten wegdrijven richting de oceaan

4 likes

@doemaar er beginnen nu ook beelden te komen van mensen die aangehouden zijn, en de stad schijnt helemaal dicht gezet te zijn door de politie (bruggen open etc). Dus hopen dat ze ze allemaal pakken.

8 likes

Dat is echt slim :ok_hand:t2:

5 likes

Ja dit is echt zo kut. Dit hadden ze toch aan kunnen zien komen? Vol neerslaan als ik het voor het zeggen had.
Voor een kennis die in Eindhoven een kroeg heeft is een crowdfunding opgezet, die heeft ook flinke schade.

Ik wil wel op ze allemaal spugen ik ben vast nog wel besmettelijk

16 likes

wat een ellende allemaal door de broer van bill gates pfff

6 likes

Vriendin van me is politieagent en stond gisteren in de vuurlinie. Kreeg een steen tegen haar schouder aan maar is verder OK. Ik word zo boos om al die idioten. Dat ze lekker uitglijden over hun vuurwerkbom en deze dan afgaat.

5 likes

Volgens mij is daar alleen de gevel van een AH opgeblazen, maar meer ook niet.

Den Bosch is echt heel verdrietig op dit moment. Ik had verwacht dat ze misschien de bruggen eerder zouden openzetten zodat ze niet in het centrum konden komen. Fijn om te lezen dat er actie wordt ondernomen maar als ik de filmpjes zie maakt het me zo verdrietig.

4 likes

Wanneer is Belgie jarig? Ik wil ze brabant cadeau geven.

50 likes

Ik vind het zielig om ze Urk te geven. Als we het goed afsnijden hoop ik dat dat richting Engeland drijft.

24 likes

Niet voor niets was er #urxit op Twitter. Prima voorbode.

3 likes

Ach het is morgen dinsdag da’s ook een prima gelegenheid toch

2 likes