Wellicht dat ze open waren voor bezorgen en afhaal?
Ze bezorgen gewoon
Oja duhhh ho stop maar met verdere reacties haha. Echt heel dom
Dan zet België Brabant in het jammerlijke cadeautjes topic
Volgens de verslaggever van Omroep Brabant is bij de Jumbo vooral de Red Bull en het bier meegenomen… Tja
Meine gute het wordt met de minuut zieliger
Dit is m’n lievelingsfilmpje van vanavond
Die eigenaresse van de primera
Ik ga morgen mee opruimen in de stad
nou dr is inmiddels ook een juwelier compleet geplunderd. criminelen zijn het.
In DB zijn al 20 jaar eens in de zoveel tijd rellen. Dat ‘boeit’ de meeste mensen echter niet zo veel, omdat het zich beperkt tot een bepaalde wijk waar de meeste mensen doorgaans niet dagelijks komen. Nu voelen deze relschoppers zich blijkbaar gesteund door andere groepen in Nederland en trekken ze verder het centrum in, waardoor de rest van de stad er ook last van heeft. Dit is echt geen coronaprobleem, het maakt het probleem alleen groter en zichtbaarder. Natuurlijk hoop ik dat al deze mensen opgepakt worden en een passende straf krijgen maar ik hoop ook dat er eindelijk wat gedaan wordt aan het achterliggende probleem. (En dan bedoel ik niet het gentrificeren van dit soort wijken maar een echte oplossing.) Ik kan me ook voorstellen dat dit voor meer steden geldt, trouwens.
ik ben net door het centrum gefietst in den bosch want moest bij de huisarts zijn en het is echt al een heel eind opgeruimd, ook vrij veel ‘gewone’ mensen met bezems die helpen opruimen
Yes, mijn favo Twitter dude tijn heeft altijd goede analyses!
Ja dit is zeker goed nieuws en ben benieuwd welke maatregelen dat zo effectief zijn (ik woon in Engeland en we hebben bijv geen avondklok oid). Er wordt hier wel echt snel gevaccineerd, ik werk in een sector die voorrang heeft en ik ben maandag aan de beurt en veel van mijn collega’s zijn ook deze week. Veel collega’s met ouders op leeftijd geven al aan dat die ook al aan de beurt zijn geweest dus dat is allemaal heel hoopvol. Alhoewel de ziekenhuizen wel zodanig vol zitten dat ze aan het eind van de week geen “non-Corona” patiënten meer op kunnen nemen.
“Meerdere mensen rolden op de grond”
Hoezo dan? Paniek? Boosheid? Ik begrijp het niet lol
Het opruimevenement is ook gecanceld, ach nu zit ik lekker vroeg gedoucht en ontbeten klaar
Straks maar een rondje om 't park wandelen
Hoorde inderdaad dat de Schaap en Citroen ook te pakken was genomen,
Een vriend van mijn vriend boekt nu doodleuk een vakantie naar de andere kant van de wereld om te gaan roadtrippen. Hij kon hier toch niet werken nu, dus ja, dan maar lekker vakantie vieren he. Ik hoop dat hij twee maanden opgesloten raakt op een veel te kleine crappy hostelkamer met alleen kutte kamergenoten. Echt, hoe haal je het in je hoofd.
Ik moest trouwens lachen om onze enige demonstrant zaterdag (ja oud nieuws). Vind het bijna aandoenlijk
Ik stel me nu dit voor maar dat met volwassen mensen:
Deze jongen kreeg klappen van de ME en huilt daarna dat ie dood gaat en een ambulance wil. Die willen niet komen want het is te gevaarlijk.
Tja wat verwachten ze nou? Eerst rellen dan toch hulp willen.
Sorry, hoog sensatiegehalte post van mij maar wtf, de hypocrisie van die mensen…
Linkjes naar dumpert
Hier krijgt hij klappen:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8054089_9fb813e4
Hier huilt hij om een ambulance:
https://www.dumpert.nl/item/8054293_72070d19
Ik had gisteren avond dienst in het ziekenhuis en ik kwam rond 21.30 naar buiten. Stonden daar een hele groep supporters van de voetbal club die mij netjes naar mijn auto hebben gebracht . Ik schrok toen ik buiten kwam, maar er kwam er meteen eentje aangelopen: mevrouw we komen jullie helpen voor als ze naar het ziekenhuis komen! Kunnen we u naar uw auto brengen (tering eind lopen). Moest wel even huilen om de u en de mevrouw maar oke vergeven.
Dit is echt geweldig