Caronatopic #8

Ah wat goed zeg! :heart: Waarom zie je dat niet wat meer op het nieuws ipv alleen maar beelden van droeftoeters.

5 likes

Ahw zo lief :heart:

1 like

Ja, ik zag dit wel gisteren op het nieuws! Hartverwarmend zeg!

2 likes

Beetje jammer juist dat er in die titel gelijk wat homofoobs bij gehaald wordt vind ik.

10 likes

Vooral die argumenten van de mensen wie gewond raken:“Ik stond daar gewoon” vind ik zo irritant he. Wat doe je daar in eerste plaats, je hoort gewoon in je huis te zitten, ja, je vraagt om problemen om je op straat te bevinden tijdens zo’n chaotische avond

20 likes

het zijn wel zo’n beetje allemaal jonge mannen, waarschijnlijk speelt verveling ook een grote rol. En dat bedoel ik niet als verzachtende omstandigheden. Maar misschien zou een sociale dienstplicht zoals in Duitsland een pragmatische oplossing zijn voor dit probleem.

Lol

87 likes

Ja net als die vrouw van het waterkanon die tegen de muur knalde en een schedelbreuk heeft nu. “Ik stond gewoon te filmen” ja dat is het hele probleem, je had er gewoon niet moeten zijn

42 likes

Ja ik heb er echt geen medelijden mee eigenlijk

2 likes

Ahhh dit maakt me blij

1 like

Ik dacht nog toen hij dat opnoemde: mooi makkelijk om hem straks op te sporen. Toppie :+1:t2:

2 likes

Volgens mij was de man die belde gewoon een random iemand op straat, die jongen op de grond noemde hem ook meneer dus volgens mij had die er verder weinig mee te maken.

2 likes

54 likes

Ja vind het ook maar vaag allemaal. Het is ook niet dat ze een beetje minder kunnen leveren, nee het is echt meer dan de helft minder. Geen wonder dat de EU boos is als ze al betaald hadden voor productie en er wordt zó veel minder geleverd

1 like

8% :grimacing:?! Dat is… om te janken.
Dan kan je met zo goed niet vaccineren? Want met 8% moet je alsnog allemaal binnenblijven :face_with_monocle:.

Hoe kan dat verschil zo groot zijn ook? Dat het bij de jongere test groep wel 90% zou zijn en bij ouderen maar 8… laten we hopen dat het niet klopt :slightly_frowning_face:

En ach… voorlopig lopen wij nog zo dramatisch hard achter met vaccineren? Maakt het op dit moment uberhaupt uit of zij leveren of niet? Zouden we er sneller van gaan? Nog zo’n 1000 dagen tot heel NL ingeënt is met 10.000 per dag :sob:

1 like

Tsja misschien was ie wel zijn hond aan het uitlaten of kwam hij net uit zijn werk. Op basis van dat filmpje doet ie niet echt iets verkeerd.

3 likes

Ik krijg echt nare gevoelens bij dat vaccin? Ofnouja eerder bij dat bedrijf? Ik vind het ook echt schokkend dat de effectiviteit bij die doelgroep zó laag is? (Hoe kan dat eigenlijk? Is het bij iemand van 64 dan wel goed? Het lijkt me niet dat als je 65 wordt alles opeens direct veranderd in je lichaam?) Las net op NU.nl dat ze het ontkennen? (Ik kan het bericht nu niet vinden dus wellicht verwijderd…?). Ik vind het best zorgelijk wat daar allemaal gebeurd. Ben benieuwd wat hier uitkomt.

1 like

Ik zag dat de harde kern van N.EC Nijmegen een bericht op Facebook had geplaatst gisteravond met het volgende:

Er gaan geruchten dat ze onze stad willen gaan slopen om 20:00. Wij zullen dit niet toestaan. Onze winkeliers hebben het al zwaar en kunnen dit er niet bij hebben. Wij zullen dus onze stad verdedigen.

Voor de duidelijkheid; wij zijn niet tegen demonstreren!
Maar het plunderen van winkels van nijmeegse ondernemers zullen wij ons ten alle tijden verdedigen.

Vind dit best opmerkelijk, aangezien die harde kern echt niet mis is

9 likes

20 likes

Dit las ik net op de website van het Brabants Dagblad over de effectiviteit van het vaccin van AstraZeneca

6 likes