Omg, vind dit echt not done.
Gedroeg ze zich er maar naar.
Echtā¦mensen die haar maar blijven verdedigen met āze is nog jongā stop ermee. Het is gewoon een stompzinnig kind in precies dezelfde klasse als Bizzey. Je hoeft haar niet te verdedigen omdat het een jong, wit meisje is.
Niemand verdedigt haar hier. En waar zou ze voor verdedigd moeten worden? Zij is in dit filmpje net zo goed slachtoffer van pesterij lijkt me.
Omdat ze het zelf post. Denk dat ze het filmpje dus wel okĆ© vindtā¦
Dit is niet haar eigen account.
Ik zeg toch ook niet dat mensen HIER haar verdedigen (al is dat wel zo, al vaak genoeg gebeurt). In het algemeen krijgt vrij vaak āAch, laat haar toch, ze is nog jongā comments, naast degenen die haar volledig kapot maken natuurlijk wat ook weer niet ok is. Maar het is niet erg om gewoon te constateren dat het een ongetalenteerd en onsympathiek mens is.
Oh huh nou volg ik het ook niet meer. Ik dacht dat het een fake account was. Op haar eigen account zie ik het niet staan? Maar misschien omdat ik het net gereport heb.
Oh dat zou wel echt heeel triest zijn ja. Dacht echt dat dit gewoon door een of ander triest figuur was gemaakt. Niet Famke dus. Maar misschien wel dan
Ik volg haar verder ook niet⦠Maar dacht door het vinkje dat het haar echte account wel zou zijn!
Ja ik zie het nu inderdaad, ik had het verkeerd begrepen. Is zij wel gewoon. Man wat een domme actie
Walgelijk! Haar volgers vinden dit vast geweldig maar dit is echt not done!
Omg zou hij ingelicht zijn van te voren?
Zooooo smakeloos dit omg
Heb jij je uitslag al?
Tot hoelaat werken ze in die laboratoria? Ik zit nu nog steeds te refreshen voor de uitslag, maar vriend zegt dat er nu echt niemand meer werkt
Ik kreeg de uitslag destijds rond 23
Kan nog hoor! Mijn tante heeft net 10 minuten geleden haar uitslag gekregen.
Met koorts niet nee⦠maar ik ben zelf de eerste jaren van mān werk (jeugd gehandicaptenzorg) soort van maanden verkouden geweest. En met een verkoudheid ga (ging haha) ik wel gewoon boodschappen doen of naar de universiteit of met mān kind naar de speeltuin
Wow realisatie momentje dan⦠dat daar op kerstavond ook nog mensen zitten te werken. Mijn vriend heeft nu ook nachtdienst in t ziekenhuis dus ik weet ook wel dat niet iedereen 9-5 werkt. Maar jeetje in t lab ook, had ik nooit bij stil gestaan.
Verkoudheid vind ik wat anders (hoewel nu niet zoals je zegt want pandemie) maar voorheen ging ik met een snotneus wel de deur uit voor boodschappen ofzo. Maar koorts, dan voel je je toch sowieso kut en dan heb je gewoon iets. Heb het zelden, maar dan wil ik echt alleen als een zielig hoopje in bed liggen.