Caronatopic #8

Zijn er dan mensen die pré corona met een verkoudheid thuisblijven? Ik zei dan eerder dingen als 'ik ben wel verkouden dus laten we maar even niet zoenen’:stuck_out_tongue_closed_eyes:

15 likes

Ik vraag me af hoeveel corona besmettingen er over 2 weken zijn door kerst, ben benieuwd :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Genoeg vrees ik… eerst kerst, precies na 5-6dagen incubatietijd oudjaarsavond en begin januari zullen de cijfers wel flink stijgen…

2 likes

Nog meer mensen op het Coronauitslag-wachtbankje? Gisterochtend 10.00 uur test gedaan.

1 like

Goed dat hij ook getest is! En ja ik snap wat je bedoelt, ik heb zo vaak gedacht ‘zwanger of corona?’. Maar dat is gewoon lastig en je hoeft jezelf niks te verwijten als je toen nog dingen bent gaan doen.

Hoe voel je je nu?

Yes, ik heb hem gisteren om 8:50 gedaan.

1 like

Spoedig herstel voor jou en je vriend gewenst! :bouquet:

2 likes

Gister 11.00. Hoop vandaag op een mooi negatief kerstcadeau :santa:

Ik kom weer even zeuren. Ik moet vandaag de hele dag werken en vier kerst alleen met m’n vriend verder ivm corona. Vandaag en morgen gaan onze gezinnen wel gezellig afspreken want ja het is kerst he. En nu hoor ik ook nog dat mijn vriendinnen waar ik super close mee ben met z’n allen (5’en) oud&nieuw gaan vieren in een vakantiehuisje maar mij niet hebben uitgenodigd want jij houdt je aan de regels dus je wil toch niet :sob: wat ook klopt maar wat een kut situatie zeg

13 likes

Ach dat is wel heel erg lullig inderdaad. Sterkte en werkze vandaag :heart:

Ah dat is wel echt kut en kwalijk…
Hoop dat je werkdag voorbij vliegt en je het gezellig krijgt met je vriend. :kissing_heart:

Ah, super kut!

Mijn vriend is vanochtend wakker geworden met keelpijn en verkoudheid, dus kerst is cancelled hier. Zouden vandaag bij mijn ouders langs gaan, maar dat gaat niet nu. Hij moet zich laten testen. Hopelijk kan dat snel. :cry:

En ik heb natuurlijk ook niks kerstigs in huis, want we zouden het dus bij mijn ouders vieren.

1 like

Ik had hem om zes uur, negatief!
Dus degene die zou koken hier als een malle naar toe en uiteindelijk laat gegeten. Ik had al zitten huilen dat ik kerst verpest had, en zij had thuis ook al zitten huilen dat ik kerst verpest had :joy:

13 likes

Ja absoluut! Maar omdat het er boven ging over “met Corona klachten”, ik deed alles met Corona achtige klachten vroeger haha. Behalve dus bij koorts :see_no_evil:

1 like

Nou ik ben dus gister getest vanwege een verkoudheidtje en kreeg net een positieve uitslag… Merry Christmas! Sinds gister is ook reuk en smaak weg dus voelde 'm al een beetje aankomen, maar ben wel in shock. Ik heb géén idee waar ik het heb opgelopen, want ik kom nergens en zie niemand. En zo zonde van al het lekkere eten dat we in huis hebben want kan nu net zo goed bietjes en gekookte aardappelen eten :woozy_face:

4 likes

Heel lullig dit! Als ze je hadden uitgenodigd was het een heel ander verhaal geweest, maar dat ze nu al die communicatie achter je rug om hebben gehad en je niet eens een keuze hebben gegeven maakt het best wel achterbaks. Sterkte vandaag!

7 likes

Gisteren ruzie gehad met mijn ouders (vrolijk kerstfeest) want ze gaan met nieuwjaar naar een feestje waar nog 8 andere boomers zijn. En natuurlijk zien al die boomers hun hele familie met het kerstdiner, waardoor de kans bestaat dat een van hen wel besmet geraakt is :sleepy:

5 likes

aiiii… niet heel handig, nee. en ze zien er zelf (allemaal) echt geen gevaar in?

Ahh zuur, hopelijk blijft het hierbij! :crying_cat_face:

Ook niet een keer per week naar het werk gegaan, boodschappen gedaan, iemand op afstand binnen gezien etcetera?

1 like