Caronatopic #8

Mijn vader is nu ook zijn winkel hufterproof aan het maken in de hoop dat de rellen niet alles gaan slopen. manmanman… hoop dat het meevalt vanavond :pensive:

6 likes

Vind het echt bizar dat al die knokploegen op social media als een soort helden beschouwd worden

3 likes

Waar zit ie ergens in DB?

Van mij mogen ze echt gelijk en overal de waterkanonnen gebruiken. En als ze dan gewond zijn, dan doen ze thuis er maar pleistertje op want ziekenhuis heeft betere dingen te doen. Ben er helemaal klaar.

4 likes

Al bijna 200 jaar geleden afscheid genomen van België en dan willen ze als nog op Nederland lijken. Abandonment issues much

Misschien moet dit naar het impopulaire meningentopic, maar ik vind het eigenlijk maar niks dat voetbalsupporters zich samenvoegen “om de stad te beschermen”. Wat je hier ziet gebeuren is dat groepen mensen in de samenleving tegenover elkaar komen te staan en niet schuwen geweld te gebruiken tegen elkaar. Ik vind dit helemaal geen goede ontwikkeling.

31 likes

zolang ze op elkaar in rammen heb ik vooral zoiets van natuurlijke selectie wie het overleefd en wie niet haha. Ik ben verder totaal niet voor geweld maar zolang ze andermans spullen maar niet vernielen.

10 likes

Haha, ok verkeerde vergelijking gemaakt :stuck_out_tongue:

Ja ik denk dat je gelijk hebt, het komt waarschijnlijk gewoon neer op dat er overal wel hitsige types zitten die de kans grijpen om eens de badass uit te hangen. :roll_eyes:

1 like

ja gadverdamme ik hoop echt dat het niet zo erg wordt als gisteren

ze zijn zelfs in rosmalen alles aan het dichttimmeren zag ik op omroep brabant?

-weg vanwege herkenbaarheid-

Helder

1 like

Volgensmij zijn ze en de rompert en de helftheuvel aan het ontruimen. Ik zag net opnieuw oproepen voor de rompert, de slagen en opnieuw de Esso. Ik woon bij de rompert en begin best nerveus te worden. Ik hoop dat het voor vader meevalt. Ik duim voor jullie!

ja bij de helftheuvel staan blijkbaar al zo’n 50 jongeren… ik vind het ook best spannend, ga zo iig even mijn fiets binnen zetten :sweat_smile:

Goh vind dit toch ook wel triest hoor. Rich people be like. Disappointed not surprised though. Wel terecht dat Z-A zich erover uitspreekt, ze kampen daar nu met 1 van de grootste uitbraken die er is en kunnen gewoon geen vaccins kopen nu omdat wij alles al opgekocht hebben.

Zuid-Afrika: ‘Landen moeten stoppen met vaccins hamsteren’ - https://nos.nl/l/2366028#UPDATE-container-50613159

13 likes

Bij de Rompert ook al volop jongeren. Bij de Nettorama had de appie al een Luik dicht en ging de loempiakraam al weg. Nog nooit zo snel boodschappen wezen doen

Pfoe wat absurd. Ik volg het een beetje via twitter. Hebben jullie andere bronnen waar staat hoe of wat er speelt ? @DoeMaar @Fukaeri

ja ook via twitter en omroep brabant, en via de familiegroepsapp haha

Bij de helftheuvel zag ik net wel mensen zijn, maar niet overdreven veel? In ieder geval aan de kant van de Hema/appie

Ook via Twitter, bd, omroep brabant, maar vooral groepsapps

Jeetje ik vind het zo heftig dat de normale burger niet eens meer fatsoenlijk gewoon hun boodschappen kan doen omdat er een paar randdebielen willen rellen. En dan zogenaamd rellen voor de vrijheid…

15 likes