Caronatopic #8

Jeez lees nu ook op Twitter dat er oproepen zijn om de Efteling te gaan slopen, waar gaat dit heen zeg… :zipper_mouth_face:

4 likes

Ja echt hoor, dit is gewoon bijna the purge elke avond, dit gaat helemaal nergens meer over.

3 likes

Mijn vriend werkt in 020 Osdorp en daar gaan ze vroeger dicht omdat er tekenen zijn dat ze oproepen om te rellen. Is me toch ook wat. Ga stemmen als je het niet eens bent met het beleid maar laat die arme ondernemers met rust!


Ook moet ik maandag weer met een groepje leerlingen aan het werk en ik vind het gewoon spannend. Ons soort onderwijs moet opvang regelen en de juf in mij wil het graag. Maar privé ben ik bang om Corona te krijgen. Lastige spagaat steeds, bah. Hoop echt dat ik snel gevaccineerd word.

3 likes

In Den Bosch waren het kinderen tussen de 12 tot mannen van begin 20

Snap echt niet hoe je zo gefaald kan zijn als ouder dat je je kind van 13/14 niet binnen kan houden.

47 likes

Op dit soort momenten vind ik een dictatuur met internetblokkades en repressie eigenlijk helemaal geen slecht idee.

Wel ff de kans krijgen om nog snel series te downloaden hoor, maar kom maar door.

1 like

Scholen roepen nu ook op naar ouders toe hun kind thuis te houden vanavond, best erg dat dat nodig is

Ik gok dat die kinderen mee zijn met hun oudere broers of misschien zelfs wel vaders.

Maar ze wonen thuis?

Dus je ziet je kind thuiskomen, sowieso op een tijdstip dat ie helemaal niet buiten mag zijn, plus doorweekt/gewond/met gejatte spullen.

Daar heb je toch invloed op? Sluit ze op/meldt ze bij de politie

17 likes

Jaa dat soieso maar ik denk dat sommige van die ouders zelf ook mee doen met die rellen of het er ook mee eens zijn ofzo.

Ben het verder wel met je eens van als ze tegen die rellen zijn ook dat het dan lame is als je niet eens je 12 jarige binnen kan houden.

2 likes

Ik kreeg net een foto van een winkelier toegestuurd waarin inderdaad staat dat ze rellen verwachten :sob:

1 like

Nou in Den Bosch waren het echt groepjes jongeren, liepen geen moeders mee ofZo

Als 20 jarige man lekker rellen met je zoon van 12 :rofl:

5 likes

Was er geen 1 ouder bij met broodjes en pakjes drinken?

9 likes

Nou in urk is dit mogelijk

49 likes

Bizar, in Den Bosch zijn scholen, kdv etc gesloten voor de veiligheid

1 like

Enige positieve nieuws van vandaag; we zitten onder de 4000 besmettingen!

Wel echt net haha. Zijn er 3997.

31 likes

En dan is 't ook nog tegelijk je neef

7 likes

Ja, sancta Maria was ook voor enen al leeg.
Zie zelfs geruchten over rellen in vlijmen of all places

Wel fijn om te zien dat er opruiende mensen worden opgepakt op verschillende plekken

Ik vind Vlijmen de minst verrassende plek voor rellen lol

6 likes

Woon dicht bij de Helftheuvel en heb een kantoordag dus heeeeel benieuwd wat ik straks aantref.