Caronatopic #8

Ah de Messias. Zijn mening is altijd heel belangrijk in tijden van crisis

28 likes

Fijne berichtgeving, staat ook in dat de vaccinatiebereidheid is gestegen :crossed_fingers:t2:

5 likes

Mijn moeder begon dat ze op de radio had gehoord dat ons immuunsysteem zo geniaal in elkaar zit en dat je dat niet moet willen manipuleren en dankzij @Ovenschaal wist ik precies wat ik moest zeggen :grin: mijn dank is groot :heart:

13 likes

(Als dit al eerder besproken is, bij deze mijn excuses en negeer het dan).
Ik ben 100% voor vaccineren etc. maar elke keer als ik op FB iets wil posten krijg ik eerst deze melding waarbij je moet kiezen of je ‘alsnog’ wil posten.
Is dit nu handig? Ik heb er zelf geen moeite mee maar ik denk dat dit de tegenstanders alleen maar meer olie geeft om op t vuur te gooien.

Schermafbeelding 2021-01-12 om 18.34.32

De coronacijfers in België zijn weer met 27% gestegen. PFFFF en we waren zo goed bezig.

Jullie moeten gewoon niet zoveel shoppen daar :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik ben al die bners die een luxe leven hebben maar het hardste zeuren zo zat.

17 likes

Als Arie Boomsma eerder een vaccin krijgt dan ik ga ik rellen. (Ik werk in de vg)

9 likes

Is er een persconferentie chat?

Even zoeken op chat in de zoekfunctie!

1 like

Ik kom niet in de chat unknown error of zo

Same, bij mij staat er dat er teveel connecties zijn vanaf m’n ip adres?

2 likes

Avondklok serieus nemen maar niet invoeren? Of snap ik het nou niet
En blijf in NL tm maart … ja Markie nobody cares really

5 likes

bij mij ook…

en als er een avondklok komt, raap mij maar op.

1 like

Haha ja dat van reizen zegt ie toch ook al maanden?

1 like

Ze houden de avondklok achter de hand om als handhavende maatregel in te kunnen zetten. Zou me niks verbazen dat dit hun strategie is. Ga je beter gedragen, anders mag je na 6 uur niet meer naar buiten.

5 likes

Haha typisch dat Rutte nu zegt ja de ondernemers verdienen steun van ons dat is LOGISCH. Ja nu ineens wel? Vlak voor de verkiezingen :thumbsup:

6 likes

Nou voer maar in zou ik zeggen, is toch al gebleken dat teveel mensen niet luisteren

3 likes

Eigenlijk kunnen ze net zo goed zeggen van ja kijk de vorige persco maar dit blijft hetzelfde tot over 3 weken joejoe

31 likes

Sorry maar lach me rot om die zogenaamde ‘steun’
Heb vandaag op mijn werk gehoord dat ze dus geen aanspraak kunnen maken op steun ivm te hoge online omzet ivm kerst drukte in december …
Dus ik mag nu of vakantie uren gaan inleveren of ik ga de min in met me uren wat je zelf ooit moet gaan inhalen
Dus welke steun.
En met mij veel bedrijven die niet ‘aan de regels voldoen’ maar het wel nodig hebben.

En die hele avond klok is gewoon bang makerij en achter de hand houden.
Anders had die wel zn ballen gevonden en naar het advies geluisterd en het gelijk ingezet.
Sorry maar merk dat ik er effe klaar mee ben

6 likes