Caronatopic #8

Ik wil Hugo’s handen altijd vastplakken aan die desk.

4 likes

Die avondklok zou echt 0 verschil maken voor mijn leven momenteel.

66 likes

Ik klik weg bij de journalisten. Wat zijn dat ook altijd voor vragen.

8 likes

Ik vond het al pittig om met oud en nieuw tot 00:00 wakker te blijven :joy:

12 likes

Ik niet. Ik wil graag aanschouwen hoe treurig het gesteld is met de Nederlandse journalistiek.

18 likes

Lijkt me zo leuk om zon domme vraag e stellen. En dat Mark dan zo snarky reageerd.

9 likes

Die avondklok om jongeren thuis te houden. Ga dan gewoon meer controleren op straat en boetes uitschrijven. Groepsvorming is al verboden dus waarom niet die maatregel eerst handhaven.

13 likes

Ik ben misschien überhaupt om de dag een keer een halfuurtje buiten binnen 2 kilometer van mijn huis :stuck_out_tongue: Ze kunnen bijna de deur dichtmetselen zonder dat ik het zou merken

21 likes

“Ja hier Dagblad Schubbekutteveen. Wanneer is Corona nou voorbij Mark?”

46 likes

Het haar van Mark zie je wel weer groeien he. Die gaat vaak naar de kapper dan.

2 likes

Same. In de lente weer lekker mijn tuin zomerklaar maken en ik chill ‘m daar wel zonder carona. Dan zie ik jullie wel weer in de herfst.

5 likes

Als er een avondklok is, mag je dan nog wel naar buiten? Of moeten we dan naar binnen???

12 likes

Ik had de Nederlandse journalistiek altijd wel in een hoog vaandel staan. Ik werkte er zelf ook in. Alleen dat is zo snel naar beneden gegaan dit jaar. Het doet mij teveel pijn haha. Die eindeloze domme vragen, oef.

2 likes

Maar dat is volgens mij gewoon groot probleem van de maatregelen, het kan niet worden gehandhaaft.

2 likes

Ik kan uit je berichtje niet zo goed halen of ‘je werk’ een eigen bedrijf of werk in loondienst is, maar als het het laatste is mogen ze van jou niet verwachten dat je vakantieuren inlevert of minuren opbouwt. Zolang jij beschikbaar bent voor de uren die in jou contract hebt staan, moeten ze die gewoon uitbetalen :grimacing:

Misschien weet je dit allemaal ook wel, maar zie bedrijven hier zoveel misbruik van maken

2 likes

:rofl:

Hallo Rutte in Duitsland dit en dat.´ Lieverd daar zijn we in 1945 van verlost nie mauwen nu.

5 likes

Ff name-dropping met Sebastian Kurz

Edit: en nu ook met Emile Roemer hahah

7 likes

Wat flext hij nou met z’n uitjes in maart

9 likes

Dan is elke nieuwe maatregel qua avondklok en groepsvorming echt onzin. Ze proberen mensen af te schrikken, maar als groepsvorming verbieden al niet helpt, dan slaat die avondklok echt op poep.

3 likes