Caronatopic #9

Ehhh, we hebben nog heel lang helemaal NIETS aan groepsimmuniteit.

In Limburg en Brabant zijn idd relatief veel besmettingen geweest en de cijfers zijn daar nog steeds relatief hoog en ik vind het heel verstandig “van Den Haag” dat ze zich nu eens een keer niet primair gecentreerd hebben op “de randstad”, maar dit besloten is.

Er is in de media wel aandacht geweest voor Breda en Uden, maar in Noord- en Midden-Limburg voltrok zich hetzelfde drama en daar is niet of nauwelijks aandacht voor geweest vanuit de politiek of vanuit de landelijke media.

Maar goed, weet niet zeker of dit een soort goedmakertje is.

Naar wat ik officieel begrepen heb is het meer een soort puzzel met het op dat moment beschikbaar aantal AstraZeneca-dropsleutels wat gegarandeerd tegelijk afgeleverd kan worden en de behoefte van provincies. Er moest een keuze gemaakt worden, met de voorkeur een topografisch logische route, zodat aangrenzende provincies niet te veel afwijken.

9 likes

godverdmmgodverdmmha dropsleutels. :syringe: :syringe: :syringe:

35 likes

veenmolvaccinatie

Thank you for your service namens alle veenmollen van nederland :pray:t3:

40 likes

Precies dit! Zij zijn onderhand als laatste aan de beurt voor de ‘gewone’ 18-60 groep toch?

Vaccin

Edit oh ik dacht dat dat veranderde in zwemdiploma

zwemdiploma godverdmmha

2 likes

Ja zeker weten, want 1960-1956 heeft de krotarts dadelijk geprikt (ik zeg bewust geen gevaccineerd meer) en deze groep van 1955-1950 moet dan nog steeds wachten op Pfizer via de GGD.

4 likes

Krotarts😂

22 likes

godverdmmha ik pies echt in mijn string.

Wordt nu alleen bij mij vaccin veranderd!?

dropsleutels!

Edit: oh alleen meervoud, lol.

Edit: amai het wordt er niet beter op met die string.

Edit: oh my goddd stopppp.

49 likes

Va.ccinatie is bij mij zwemdiploma godverdmm. Maar wat is dropsleutels?

4 likes

dropsleutels

V
A
C
C
I
N
S

dus

5 likes

godverdmm

V.accinaties = zwemdiplomas
V.accins = dropsleutels

5 likes

Dit was ooit zo’n serieus topic. :joy::joy::joy:

9 likes

Ik vind ‘kleinRGK’ ook echt geweldig :joy:

6 likes

Nou. Mijn man is negatief. Hij moet over enkele dagen weer testen. Maar super raar. Of gekregen op een plek waar we beide waren of waar hij was.

1 like

Ze gebruiken nu kinderwattenstaafjes voor iedereen waar ik ging testen dus het stelde echt niks voor

3 likes

Ik ga hélemaal stuk, ouderen en dan die tkrotwonende :joy::joy::sob:

5 likes

godverdmmgodverdmm ik zit op werk maar ik moet zo hard lachen dat ik letterlijk de tranen in m’n ogen heb staan, zo mooi

7 likes

O ik zie nu ook dat ik mijn zogenaamde geboortedatum op vandaag heb gezet dus gelukkige nepverjaardag aan mezelf

13 likes

godverdmmgodverdmmha first: thanks voor de uitleg. Ik vraag mij ook af waarom er bijv in het zuiden zoveel meer besmettingen zijn (geweest) dan in het noorden.
Ik zou toch niet graag die strategie willen bepalen want je maakt altijd stiefRGK volgens mij.

Ten tweede, ik heb eerst de koffie uit mijn mond gelachen om alle dropsleutels voordat ik hier kan reageren.:joy:

Edit; huh? RGK? Wat heeft Rob hiermee te doen. Ik bedoelde gewone RGK!!!

Edit: naahhh k inderen

4 likes

Dit las én dacht ik net ook!!