Vaccin
Edit oh ik dacht dat dat veranderde in zwemdiploma
zwemdiploma godverdmmha
Vaccin
Edit oh ik dacht dat dat veranderde in zwemdiploma
zwemdiploma godverdmmha
Ja zeker weten, want 1960-1956 heeft de krotarts dadelijk geprikt (ik zeg bewust geen gevaccineerd meer) en deze groep van 1955-1950 moet dan nog steeds wachten op Pfizer via de GGD.
Krotartsđ
godverdmmha ik pies echt in mijn string.
Wordt nu alleen bij mij vaccin veranderd!?
dropsleutels!
Edit: oh alleen meervoud, lol.
Edit: amai het wordt er niet beter op met die string.
Edit: oh my goddd stopppp.
Va.ccinatie is bij mij zwemdiploma godverdmm. Maar wat is dropsleutels?
dropsleutels
V
A
C
C
I
N
S
dus
godverdmm
V.accinaties = zwemdiplomas
V.accins = dropsleutels
Dit was ooit zoân serieus topic.
Ik vind âkleinRGKâ ook echt geweldig
Nou. Mijn man is negatief. Hij moet over enkele dagen weer testen. Maar super raar. Of gekregen op een plek waar we beide waren of waar hij was.
Ze gebruiken nu kinderwattenstaafjes voor iedereen waar ik ging testen dus het stelde echt niks voor
Ik ga hélemaal stuk, ouderen en dan die tkrotwonende
godverdmmgodverdmm ik zit op werk maar ik moet zo hard lachen dat ik letterlijk de tranen in mân ogen heb staan, zo mooi
O ik zie nu ook dat ik mijn zogenaamde geboortedatum op vandaag heb gezet dus gelukkige nepverjaardag aan mezelf
godverdmmgodverdmmha first: thanks voor de uitleg. Ik vraag mij ook af waarom er bijv in het zuiden zoveel meer besmettingen zijn (geweest) dan in het noorden.
Ik zou toch niet graag die strategie willen bepalen want je maakt altijd stiefRGK volgens mij.
Ten tweede, ik heb eerst de koffie uit mijn mond gelachen om alle dropsleutels voordat ik hier kan reageren.
Edit; huh? RGK? Wat heeft Rob hiermee te doen. Ik bedoelde gewone RGK!!!
Edit: naahhh k inderen
Dit las én dacht ik net ook!!
Nee daar zouden ze echt niet mee mogen fucken, dat zou wel echt heel kut zijn
In de eerste golf is het denk ik simpelweg gekomen omdat het een grensgebied is, de eerste besmettingen bij ons waren allemaal terug te herleiden naar Duitsland.
Buurdorp waar echt heel veel overlijdens waren, daar was een dorpsfeestavond twee weken na carnaval, dus dat soort dingen waren toen nog wel te verklaren.
Nu is het veel ingewikkelder omdat het virus overal is. Ik denk persoonlijk dat je misschien denkt dat stedelijk gebied zorgt voor veel besmettingen omdat het dichter bevolkt is, maar heb het idee dat het âop het plattelandâ juist veel families elkaar vrij frequent blijven zien, omdat veel veenmollen nog in dezelfde dorpen wonen als hun (groot)ouders, dus meerdere generaties komen vaker bij elkaar, denk dat dat absoluut niet helpt.
Het gaat prima nergens last van. Nja ben wel moe maar dat komt ook omdat ik deze week veel heb gefietst enzo maar dat is alles