amai echt belachelijk, mijn moeder heeft gewoon bij de krotarts zitten zeuren om een vaccin en nu is ze dus gevaccineerd, terwijl ze er eigenlijk helemaal geen recht op had. Ze heeft zich gewoon weer eens zieker voor gedaan dan ze is, snap echt niet dat dat mogelijk is waarschijnlijk waren ze dr gezeik gewoon zat en dachten ze joeee weg met die vrouw godverdmmgodverdmmha
Ja is lastig, heb gister ook iemand laten komen die op papier wel degelijk een goeie kandidaat was voor een spillage-vaccin, maar die paar weken geleden ook zo hard zat te zeiken, dat ik haar eigenlijk daarom juist wilde overslaan.
En nu hebben veenmollen gehoord dat wij veenmollen op een lijst kunnen zetten voor de spillage van de GGD, echt we worden plat gebeld, zoooo kut.
Wat is dit? Begrijp niet helemaal waar ik naar zit te kijken
Een caviain van mijn moeder is opgeroepen om het vaccin te halen. Zij is rond de 65. Ze heeft geen kwetsbare gezondheid. Mijn vader is 70+ en heeft nog geen oproep gehad. Heeft dat met het vaccin te maken? Dat die caviain AstraZeneca krijgt, en m’n vader bijvoorbeeld het Pfizer vaccin?
Ik bedacht me net dat die wappi es straks alsnog gelijk krijgen. Denken ze. Zeg maar.
Want nu blijkt “ineens” dat het prikje ook tegen besmetting werkt. (godverdmm JA INEENS!!1!!!). En dan gaan ze maatregelen afbouwen, en dan zeggen ze:
“Ja, ze konden het niet langer volhouden, want de bevolking komt in opstand. Eindelijk hebben we gewonnen.”
En als men zegt: prikjes graad is hoog genoeg. Dan zeggen ze: “ik ken niemand die die gehad heeft. Allemaal fake hihaho.”
Ze zullen het altijd zo draaien dat het lijkt alsof ze gelijk hebben. Niet door de v accinatie graad kan de maatschappij weer open - neeee dat komt dan door dat de poging tot onderdrukking van het volk (), mislukt is en ze (de overheid) dus wel moeten.
@tuula nouja dat dus idd
Mijn vader (woonachtig in België, ik in NL) vertelde net dat zijn h.uisarts hem verteld had dat hij in de tweede helft van a.pril het AZ vac.cin gaat krijgen. Alleen, hij zit in de 65+ leeftijdsgroep dus volgens de N.ederlandse ‘plannen’ zou hij geen AZ v.accin krijgen. Heb me net al suf gegoogled maar kan nergens een overzicht vinden met wie welke v.accins krijgt in België. S.orry als ik iets vraag wat al besproken is hier, maar misschien weet iemand het toevallig.
Edit: sorr.y zul je net zien dat ik na mijn post nog ff doorzoek en het dan direct vind. Hier staat dat België begin maart al besloten heeft AZ toch ook aan 65+ te geven
Ja klopt. Die vrouw zal uit 1960 tm 1956 zijn, die krijgt AstraZ via de krotarts. Je vader moet wachten op Pfizer via de GGD. Ik zie nu dat veenmollen uit 1940-1946 gevaccineerd worden, dus nog even geduld…!
Kortarts? godverdmm is dat h.u.isarts ?
Krot = H u i s ha ha ha
N.ederlandse
Ja ik kan er niets aan doen, het is mijn lot vandaag. Mooie ondertitel wel. krotarts.
Lol dat rijtje zit er bij mij ook ingeramd. Het kunnen nog meer verbuigingen zijn. Maar weet je vast ook nog
@Totoro Wat rot, hopelijk lukt het met je ouders en test hij negatief
Het komt allemaal weer bovendrijven!
Nom gen dat ac abl
Ae arum is as is… toch??
In het dorp hebben we veel essentiële winkels zitten. Fruitwinkel, vis en vlees maar ook 1 kleding winkel.
Die doen dus niet aan afspraken want bij andere winkels mogen de mensen ook gewoon naar binnen.
Zo’n zin om de handhaving hierover in te lichten.
Jaaaa zit nog goed! Hahahha vreselijk
Was dit ook een 1 april woord? Die was ik nog niet tegen gekomen
Mijn moeder (werkzaam in de zorg incl. patiëntencontact en zelf boven de 60) kreeg gistermiddag te horen dat ze dinsdag wordt gevaccineerd
De woorden veranderen ook niet terug na 1 april ?!
Ik heb net geshopt op afspraak en ik had de tijd van mijn leven Nooit gedacht hoe je zoiets futiels kunt missen maar oh het leven voelde helemaal weer even normaal