Neehoor, zeker niet bang voor zijn! Het is gewoon het immuunsysteem dat goed reageert, daar krijg je koorts, hoofdpijn en spierpijn van. Maar COVID is vele malen vervelender (en slepender)! Wij zijn gewoon niks gewend en zitten ons een beetje aan te stellen haha (misschien moet ik alleen voor mezelf spreken lol, sorry guys)
Ik heb vandaag op de priklocatie al zoveel schattige oude mensen gezien . Mensen die oprecht slecht ter been zijn en we hier zo goed mogelijk proberen te verplaatsen, maar in sommige gevallen is de huisarts wel heel streng geweest. Het is ook erg druk dus dat is een goed teken!
Nou, voor de winkel waar ik werk amper verschil dus aangezien wij het illegaal al deden Alleen zal het wel drukker worden als het echt mag.
Hahah de winkel beneden bij mij zal wel weer een grote balie in de opening bouwen. En afhalen doet hij eigenlijk al want mensen staan voor de deur te bellen en dan âbezorgtâ hij het aan de overkant van de straat
Ik ben echt benieuwd naar morgen. Gaan we nu alles weer loslaten ? Zeker ook meteen weer lekker binnensporten met de kids en buiten in groepen met 13+� Oké ik ga het proberen rustig af te wachten
Overigens, dat afhalen klinkt leuk. Maar als het dan met als de bouwmarkt wordt heb je dâr weinig aan vrees ik? Hier zeggen de bouwmarkten: vanaf 50âŹâŠ terwijl je juist vaak âevenâ een doosje pluggen nodig hebt.
En helemaal een giller is de Gamma. Als je daar selecteert (bijv voor pluggen) op âop voorraad in jouw winkelâ: 85 resultaten. Selecteer je op âbeschikbaar voor click & collectâ: 12 resultaten. Hoe dan
En die arme Action medewerkers hahaha. Of zouden die dan niet mee doen
Ik ben ook gebeld om mee te doen aan de Curevac trial! Volgende week eerste afspraak, ik ben benieuwd. Vind het stiekem al helemaal leuk ook om een keer een klinische studie vanaf de deelnemer-kant te zien haha.
Yes mân vriend heeft net ook zn curevac-trial prik gehad. Ze kregen de naald er amper in omdat hij blijkbaar een dikke huid heeft? Nou nog nooit gehoord hahaha
Maar oke het zit erin. Hoop dat hij ook de echte heeft en geen placebo
Ohja en hij moest ook helemaal uitkleden net als sommigen hier!
Ben wel benieuwd inderdaad of Action dit ook gaat doen. Zag laatst wel dat het hier in het filiaal heeelemaal volstaat met karren omdat ze nu niet kunnen vakkenvullen en het ergens kwijt moeten. ZOu voor hun ook wel handig zijn denk ik haha
Ik was vrijdag gebeld en toen zei ik sorry maar ik word al gevaccineerd. O dat is geen probleem. Dus ik zo ja zondag al. O. O laat dan maar veel succes nog. Dus voor alle mensen die nog niet gebeld zijn. Het kan nog komen. Ik had mezelf al 2 of 3 maanden geleden aangemeld.
Edit: was niet als reactie op jou bedoeld trouwens. Sorry
YES eindelijk iemand die de mooie lingerie gaat zien die ik in het najaar gekocht heb
Klein sprankje hoop dat ik mân verjaardag op paaspop kan voeren. Dan is 34 worden ineens leuk
Had vannacht gedroomd dat ik de vaccinatie kreeg
Hahah nou houd je vast!
Action heeft alleen geen webshop dus lijkt mij voor hun niet haalbaar.
Of je moet dan iemand uit de winkel al facetimend door de winkel heen sturen zodat jij buiten kan blijven staan
Vraag me alsnog af hoeveel er in september kan doorgaan⊠Maar goed we zullen zien. Ik reken nergens op voor 2021 iig.
Ik reken ook nergens op, als ik een mini festiavalletje kan doen ben ik al blij. Acts interesseren me ook niet, gewoon zin om ergens met bier rond te lopen
Ik heb dus super optimistisch kaartjes gekocht voor een festival 29 augustus. Ik dacht, als het door gaat top dan ben ik er bij en als het niet door gaat⊠nou ja dan krijg ik mijn geld terug. Ik kijk er nu al naar uit haha. Een klein lichtpuntje in de verre toekomst.
De kop van de NOS was 280 besmettingen, ik blij vakantie geboekt alles (grapje) zijn 't er 3280
Alles qua winkels, horeca etc. blijft dus tot eind februari dicht⊠(behalve basisscholen dus)
Wel verwacht natuurlijk, maar vind het ook wel weer heftig. Weer een verlenging.
Verschil is wel dat alle niet essentiële winkels dus open kunnen voor afhalen, lees ik dat goed?
Ik ben juist eigenlijk wel blij dat ze nu niet bij het minst positieve alles weer opengooien.
Het gaat nu gestaag beter elke dag qua besmettingen, ik vind het ook al gek dat ze die avondklok weer willen stoppen. Het gaat nu juist de goede kant op lijktâŠ
Straks gooien ze alles weer open, en kun je na 3 weken weer dicht.
Beter nu nog even doorzetten zodat het straks gewoon open kan blijven.