Bij ons is de regel dat je in de 2 dagen na vaccinatie met een grieperig gevoel of verhoging wel gewoon mag werken omdat het dan waarschijnlijk reactie op de vaccinatie is, als er andere klachten (hoesten, verkouden, keelpijn etc) bijkomen moet je testen en thuisblijven.
Het aantal ligt ook ineens 100.000 hoger dan toen ik vanochtend keek tijdens WNL, een beetje verwarrend wel
Mijn oma(bijna 95) wordt over 2 weken gevaccineerd! Ben er echt blij om. Ze woont nog thuis en is erg zelfstandig, alleen niet heel erg mobiel meer
Ik hoop dat mijn oma snel bericht ontvangt dat ze ook haar 1e inenting kan ontvangen. Dan is het namelijk oma 1 - 0 wappies.
Ze hadden bij mijn oma gezegd dat t via de huisarts nog wel maanden kon duren. Als ze naar locatie kon, zou het veel sneller zijn. Dus nu brengt mijn oom haar daar.
Wie heeft dit gezegd? Mijn oma is 85 en loopt met een rollator, heb dus geen idee of er nu verwacht wordt dat wij haar naar een priklocatie moeten brengen of dat de huisarts komt. Het is gewoon zo onduidelijk wat nu wel of niet onder āmobielā valtā¦
Oma wordt woensdag geprikt. Die moet ook gewoon naar de priklocatie, huisarts kon niet.
Hoorde dit ook via de thuiszorg van mijn moeder. Die moest haar oude vader naar Adam rijden vanuit Rdam.
De huisarts zelf volgens mij
Ben in de enige die door deze koud elke dag denkt: fuck moet ik me laten testen
Ik heb altijd na buiten te zijn geweest een loopneus :ā)⦠en dan raak ik meteen in de stress, ondanks dat ik weet dat het daar van komt
Haha ja dit heb ik ook, als ik dan weer thuis ben is het ook weer weg maar ben altijd bang dat mensen denken: wat doe je op straat??
Haha ja bij mij komt het als ik een beetje ontdooi. Dus dan zit ik net lekker met mān thee en denk ik: OOH HOE LANG IS DIT EIGENLINK AL- oh. Wacht. Ik was net buiten. Pfiew
Hahaha ik had dit laatst toen ik onderweg was naar de supermarkt, sta ik in de supermarkt begint het ineens. Ik dacht: niet nu pls!! Snel gelopen naar een lege plek en zachtjes toch even mijn neus ophalen
Love winter.
We hebben opdracht gekregen echt strikt te zijn op wel/niet mobiel. Als mensen nog in en uit een auto kunnen en ook voor controles naar het ziekenhuis gaan, dan zijn ze mobiel en moeten ze dus naar de priklocatie.
Thuis prikken wordt heel lastig omdat die stomme vaccins nauwelijks vervoerd kunnen worden, dus we willen die thuis-prik-groep echt zo klein mogelijk houden!
Ja! Ik moet ook hoesten als ik hard fiets, ben snel buiten adem als ik harder moet lopen en ga dan hijgen en een loopneus steeds. Het is soms lastig om te bepalen waar de klachten vandaan komen, maar alles duurt steeds maar heel kort en dan moet ik mij inderdaad bedenken - dit is mijn normale staat van zijn.
Ik heb ook weleens gekookt en ik proefde niets en dacht - daar gaan we! - maar het was gewoon smakeloos!
Ik vertelde over mān deelname aan de studie, op school. Nouuuu dat zouden zij nou nooit doen! Want het is helemaal niet zeker dat het je DNA niet verandert.
OkƩ is goed. Dan toch niet Trudy
In het vorige coronatopic ging het even over of je als persoon met psychische problematiek na de avondklok naar buiten mag als dat bijv. onderdeel is van je signaleringsplan. Ik zie nu dit:
Het mag dus inderdaad. Misschien dat iemand hier iets aan heeft!
Lief dat je aan mij denkt. Ik zal hier niet onder vallen. Ik ben gewoon een rare snuiterd die door de huidige situatie aan haar max zit en normaliter tot rust komt in de late uurtjes. Mijn psycholoog begrijpt maar al te goed waarom de nachtklok voor mijn geen geweldig middel is, maar daar moet ik het denk ik mee doen.
Ja ook. Had vanmorgen voor het eerst een knorrende maag weer. Gister geprobeerd te sporten maar kon de les niet afmaken. Ga het vandaag weer proberen hahah
Jullie berichten over bijwerkingen van het vaccin beangstigen me wel. Ik zit de dagen af te tellen tot mijn zwakke opaatje mag maar nu ben ik af en toe bang dat als de bijwerkingen echt op een griep lijken dat alleen dat hem al de das om gaat doen. Dan zou niet vaccineren misschien nog bijna beter zijnā¦