Caronatopic #9

Ja ik! Hij blijft hangen op een wit scherm met roze balk. Ik wacht het gewoon even af trouwens en ga ook niet bellen

1 like

Ja same! Irritant zegt.

Ik heb gisteren middag getest. Ze zei: ik geef je een sneltest. Hoefde alleen een neusswap. Daarna zei ze: uitslag binnen 2 dagen, dus ik vroeg: oh maar het is een sneltest? Toen zei ze: we moeten 2 dagen communiceren maar waarschijnlijk staat het er binnen 3 uur op. Is nu 20 uur later maar nog niks :frowning:

2 likes

Is het normaal dat ik zoveel spierpijn heb nu ik covid19 heb? En dan vooral in mijn benen? Ik kan amper 1 minuut er op staan


1 like

Ja, helaas is dat Ă©Ă©n van de klachten die passen bij een covid19 infectie. Als je nog geen paracetamol hebt genomen zou ik er daar 2 van pakken max 4maal daags. En lekker proberen zo veel mogelijk uit te rusten. Heel veel beterschap.

5 likes

Ugh, opnieuw positieve gevallen bij ons op het werk die (waarschijnlijk) gelinkt zijn. Ik vind het zo zuur dat we wel onder essentiële beroepen vallen als het gaat om wie verder mag (moet) werken, maar als het over vaccins gaat, dan hoor je daar niets meer van. Zo lang de economie maar blijft draaien :+1:.

(Sorry, ik heb het even gehad. Ik wil helemaal geen voorrang op risicogroepen en mensen in de zorg e.d., dus het is sowieso nog lang niet aan mij. Maar nog net iets vroeger dan iedereen die wel veilig/thuis kan werken, zou wel fijn zijn.)

10 likes

@Chippie

Er lijkt een storing te zijn bij coronatest. nl. Blijven checken en anders kun je eventueel de regionale GGD (niet de testlijn) proberen, maar die zijn behoorlijk druk.

1 like

Bij mij doet de site het weer. Ben negatief :partying_face:

8 likes

Nou bij t Jansen vaccin ook een dode.
Ben zo bang dat deze ellende nooit op gaat houden :sob:

Maar Nederland is heel speciaal, wist je dat nog niet? Of het nu gaat om mondkapjes, testen of vaccinaties, er is werkelijk niets wat wij kunnen leren van andere landen, want die zijn gewoon niet zo bijzonder als wij.

1 like

Ik ben zoo blij! Mijn vader kwam voor een ‘ andere klacht’ bij de huisarts vandaag en deze gaf toen aan dat als hij wilde, mijn moeder Ă©n hijzelf aanstaande maandag gevaccineerd kunnen worden! Ze zijn beiden 63! En krijgen dan dus AZ.

22 likes

Mijn vader (1947) krijgt maandagavond zijn eerste prik en in mei zijn tweede. Ik ben echt blij dat hij ook de uitnodiging heeft gekregen.

9 likes

Nee ik zie t ook echt niet meer zitten. Niet eens dat ik wilde dingen zou doen als ik m heb maar gewoon werken en naar de supermarkt zonder angst. Ik wou dat corona gewoon een groene waas achterliet als t op je zat zodat je t weet. Sta echt als een debiel te schrobben weer als ik heb gewerkt :sob: en ja weet dat t aan mij ligt maar toch.

Gewoon weer ruim 7700 gevallen.

2 likes

Ja, dit was te verwachten
 @Ovenschaal had ook al gezegd dat het dezelfde methode is ofzo? Super frustrerend dit want het zou hypocriet zijn als Janssen dan wel mag maar AZ niet, dus zullen ze deze ook wel niet geven aan mensen <60?. Terwijl het fijne aan Janssen is dat je er maar Ă©Ă©n hoeft dus sneller beschermd bent. Lijkt me met name voor risicogroep heel prettig.

1 like

Ik werd net gebeld door de GGD, dat m’n afspraak over 2wkn dus afgezegd wordt en ze tzt contact met me opnemen wanneer ze me opnieuw kunnen inplannen. Zuuuuur :cold_face:
Wel goed dat ze iedereen bellen haha

Een artikel met waarheid bij de speld :crazy_face:
Het is zo sneu dat het bijna grappig is

Anticonceptiepil verboden voor mensen onder de 60

8 likes

Oh yeah m’n vader (69) appt net dat hij pfizer krijgt over 1.5 week :partying_face::partying_face::partying_face: (woont in BelgiĂ« trouwens)

9 likes

Ik merk echt dat ik helemaal murw word van het vaccinatiebeleid. Elke dag is het weer anders. En Hugo die een beetje snedig tegen de pers doet. Doe gewoon een beetje waar je voor bent, man.

6 likes

Ah mijn vader heeft net een oproep voor een Pfizer vaccin (72 jaar en 11 maanden oud) gekregen en moeder (net een maand 65) een paar dagen geleden voor Astra! Wat een opluchting dat ze binnenkort beschermd zijn.

10 likes

Mijn vader (65 jaar deze maand) is woensdag gevaccineerd! :relaxed:

9 likes

Ik vind het echt heel fijn om te lezen dat er allemaal mensen opgeroepen worden. Door het nieuws heb ik soms het gevoel alsof we helemaal niet opschieten, maar we prikken wel degelijk door.

5 likes