23 februari
Ze gaan 26 of 27 februari opnieuw overleggen dus ik denk die dinsdag?
Edit: excuses ik verspreid blijkbaar nepnieuws
Dit is voor mij de eerste persco waar ik er echt klaar mee ben. Tot nu ben ik altijd wel positief geweest maar ik merk dat ik dat positieve echt kwijt ben. Ik wil gewoon weer een keer kunnen sporten (en ik haat sporten ) ik wil weer eens iemand in levende lijve zien en ik wil ook gewoon weer een keer winkelen. Ik ben single, woon alleen, werk thuis en zie behalve mijn ouders helemaal niemand.
âZonder de nieuwe varianten hadden we nu kunnen versoepelenâ ok bedankt hiervoor
Lol hoe krijg je het je strot uit dat er zo ongelooflijk veel ondersteuning en zorg beschikbaar is voor psychische klachten terwijl dit kabinet al jarenlang de complete ggz aan het uithollen is. Geef dan nog maar liever een âhou volâ, hebben we nog meer aan.
Echt een saaie situatie idd. Begrijpelijk hoor dat je je zo voelt. Ik zie nog wel af en toe iemand en sport in en om het huis, maar ik mis wel de dingen die het leven glans gaven.
Maar er wordt zo weinig inhoud meegedeeld tijdens deze persco of zo. Echt de meest nutteloze die ik tot nu toe heb gezien.
Ik vind de nieuwe routekaart ook maar weer vaag
Ik: ga stuk. Hoe krijg je het je strot uit? Zelfs voor de pandemie waren de wachtrijen voor de ggz al tientallen maanden lang, zo niet langer dan een jaar. Kut VVD
Ja ik beweeg ook zeker wel thuis en ik ben het met je eens dat er alternatieve te zoeken zijn en dat doe ik zeker. De persco vind ik ook echt niks toevoegen. We kunnen niks, we mogen niks en als zoân de Jonge dan ook nog zegt over eenzame mensen: denk eens aan die groep nodig ze eens uit dan kan ik niet anders dan naar mijn eigen situatie kijken en denken âhoe dan??â Ik werk de hele week en mijn vrienden wonen helaas niet om de hoek dus hoe moet ik die nu zien met de avondklok??
(Ps geen aanval naar jou toe dit alles)
Ja dat heb ik dus ook heel sterk. Ik heb echt de neiging om heel boos tegen de tv te roepen maar ja dat is ook een beetje gek en Mark en Hugo horen me toch niet.
Ik wil 2021 graag retourneren en ruilen voor 2022.
RTL Z
Salty Hugo tegen de Telegraaf
Hahahaha die sneer van Hugo
Knipoog again
Oh ik heb echt zoân hekel aan mijn collegaâs gekregen zeg! We werken op kantoor en vorig jaar maart heeft mijn werkgever hartstikke goed gehandeld en gelijk geregeld dat we thuis kunnen werken. Af en toe lunchen met Zoom en heel soms zelfs een presentje bezorgd met de post met bemoedigende woorden.
Nu blijkt dat veel collegaâs geen zin meer hebben om thuis te werken en naar kantoor komen (uiteraard weet ik dat dit wat kort door de bocht is en dat het hartstikke zwaar is voor veel mensen).
Maar dat wordt dan nergens gemeld over overlegd. Niet met leidinggevende of andere collegaâs. Nu was het dus veel en veels te druk op kantoor (baas en leidinggevende werken thuis dus wisten dit niet) en hebben we een officiĂ«le waarschuwingsbrief ontvangen.
Ik denk echt dat dit op meerdere plekken gebeurt, ja jongens, zo komen we er natuurlijk nooit
Ik heb niet alles meegekregen, was nog aan t werk maar⊠kinderen in quarantaine - de ouders en rest vh gezin dan ook? Want kind kan niet afgezonderd leven right?
En⊠ik hoor net wel zeggen dat we 60 miljoen vaccins hebben âge preorderedâ ⊠holy moly. Beter gaan we die gewoon doneren
Ik las op de NOS dat er een telefoonnummer is waar je naartoe kan bellen om te schreeuwen. Dacht dat het van De Speld was, maar het was echt de NOS.
Nou aan de drukte op de weg te zien denk ik dat ook wel⊠Het is echt zoân enorm verschil met vorig voorjaar. Ik begrijp (ook door mijn vriend die sinds 13 maart vorig jaar niet meer op kantoor is geweest) dat mensen hun eigen huis wellicht helemaal zat zijn maar zijn werkgever is heel duidelijk: thuis kunnen is thuis blijven. Als mensen dan zonder medeweten van de baas toch naar kantoor gaan⊠Best bizar eigenlijk.
Ik denk dat ze met die vraag ook niet doelen op hoeveel mensen jij op de koffie mag uitnodigen, maar bijvoorbeeld op het aantal ondernemers dat straks failliet door deze maatregelen (met alle gevolgen van dien).
Maarja ik vind het ook een domme vraag, âhebben jullie wel over de gevolgen nagedachtâ. Natuurlijk hebben ze dat, het is niet alsof ze dit willekeurig hebben bedacht zonder na te denken over wat daar allemaal bij komt kijken. Ze hebben er over nagedacht en de opties afgewogen en blijkbaar was dit de beste optie.