Waarom heet dit topic cArona??
Als semi sneer naar de mensen die na een jaar nog steeds Karönaaaa zeggen ipv Corona 
Avondklok verlengd t/m 2 maart… Had het wel verwacht. Hopelijk gaat het de komende weken goed met de cijfers zodat ie er daarna wel af kan.
Ik was zo’n bikkelleerkracht die om 5.30 opstond om op tijd op school te kunnen zijn 
Nu de ramen open zijn, voelt het net als Frozen in mijn klas.
Sneeuw dwarrelt overal rond, iedereen is naar mij op zoek en ik vecht tegen de mensen die alle regels binnen de eerste 15 minuten met voeten treden en zing Let it Go om rustig te blijven.
Op naar dag 2!
Ik ben net uit mijn slof geschoten tegen mijn moeder, die een vaccinwappie is, die zei dat ze echt geen vaccin zou gaan nemen en dat er al 15 ouderen aan het vaccin zijn overleden blablabla.
Eerst gezegd dat het haar keuze is, maar dat ik het er dan niet over wil hebben. Ze bleef maar doorgaan ondanks dat ik ongeveer 10 keer mijn grens aangaf dat ik het er niet over wilde hebben. Heb uiteindelijk gewoon briesend opgehangen.
A. Ze is een wappie.
B. Ik laat haar in haar waarde, maar zij gaat 10 keer over mijn grens heen door het onderwerp te pushen en complot-onzin uit te kramen.
C. Wij leven al bijna 8 maanden in een soort isolatie, omdat zij gezondheidsproblemen heeft. Ik zie al die tijd niemand behalve mijn vriend, omdat ik haar wil beschermen en dit is hoe zij er dan in staat mbt een vaccin.
Pffff ben gewoon zo kwaad en teleurgesteld.
Vind 't zo irritant dat die wappies als mensen aan Corona dood gaan meteen staan te roepen “nee kwam door onderliggend lijden”, en dan gaan er ouderen met onderliggend lijden aan 't vaccin dood en dan is 't ineens alleen 't vaccin 

Maar andersom wordt het ook wel gedaan in berichtgeving, mensen die vaccin kregen en zijn overleden werd ook gezegd onderliggend lijden.
Ik ben overigens helemaal pro vaccins en nergens corona ontkenner, maar ik snap wel dat dit soort berichtgeving voor de wappies soms als bevestiging gezien kan worden. Ja als iemand oud en ziek is en corona krijgt dan is het corona en met vaccin niet. Maar ja ze zien natuurlijk toch overal bevestiging van de roverheid en corona is complot of griepje.
Hier in het ziekenhuis zijn ook 4 collega’s positief getest met beide prikken van pfizer. Hoop dat het meevalt en het hierbij blijft allemaal! Het verloop zou gelukkig wel milder zijn nu.
Denk dat het hierbij belangrijk is om aan te geven wanneer ze de 2e prik hebben gehad en wanneer de eerste symptomen er waren.
Dan waren ze mogelijk al besmet het virus in de periode dat ze de prik hebben gekregen. Eens met @Nox.
Mijn vader is twee weken terug positief getest op corona en heeft er nu een longontsteking bij gekregen, ik vind het best een beetje spannend. Gelukkig zit hij nu aan de antibiotica, maar hij heeft twee jaar terug ook al drie longontstekingen gehad in een jaar, dus volgens mij zijn zijn longen gewoon een zwakker punt. Ik weet ook niet zo goed wat ik met deze post wil, maar het is al fijn om het even van me af te schrijven.
Oh sorry, zijn gister getest allemaal laatste prik was 28/29 januari en gaat om Britse variant. Zal het artikel straks plaatsen want hoorde het alleen op de radio net 
Ik denk inderdaad dat een uitleg erbij wel handig is.
Omdat er mogelijk door de vaccins nog niet de optimale bescherming is waardoor er inderdaad een besmetting kan zijn.
Juist door zo relatief kort iets te zetten kan er door mensen een conclusie komen: ‘zie je wel vaccin werkt niet’. Dat moet wat mij betreft voorkomen worden.
Ik snap inderdaad dat dat heel erg vervelend is voor jou, ik hoop dat met iets meer tijd er ook meer duidelijkheid komt! Ik ben blij dat ze in Nederland enigszins een duidelijk beleid hebben, verder is dit ook afwachten…
Ik denk wel dat die kroket extra mensen over de streep kan trekken om toch dat vaccin te nemen.
Haha omg krokettenleverancier
Ik dacht ook whut toen ik dat las, maar een beetje nuance,:
ik krijg er wel zin in kroketten van