Hahahahaha un chat masculin
Mijn vader (bijna 70) vindt dit programma echt geweldig haha. Maar ik had het nog nooit gezien, behalve de memes.
Nu man en dreumes slapen, ben ik een marathon begonnen. Wat een figuren zeg
Via de Kijk-app? Ik heb al een paar keer geprobeerd om de eerste seizoenen daarop te vinden, maar het lukt me steeds niet
Ah, bedankt, op de een of andere manier heb ik nu het venster gevonden waarin ik de seizoenen kan selecteren. Ik kon eerst alleen losse recente afl zien. Lekker bingen
Ik kan het niet latenâŠ
Wat Goooeeed
Kijk uit voor de TĂTE van Nadeche
Ik ben nu eind seizoen 2, maar, krijgt dat hele spermadonor verhaal ĂŒberhaupt een gevolg? Heeft ze het maar 1 keer geprobeerd? Ik vroeg me als af of die man nu elke maand van Engeland naar Frankrijk zou komen
Waarom kan ik deze nieuwe afleveringen niet terugvinden om te kijken?
Haha omg dat huis in Hengelo is letterlijk 5 minuten rijden van mân vader vandaan.
Hengelo Groningen ook echt
Hahaha het is zo gek om ze daar te zien rijden, terwijl je daar zelf vaak rijdt
Wat waren ze boos vandaag zeg haha
Ik hou echt van die familie het is ook echt altijd chaos.
Wow vet mooi waar ze naartoe gaan
Ik snap alleen dan niet wanneer de nieuwe afleveringen zijn opgenomen? Want ik dacht in 2020, maar dat klopt niet met dit artikel. Of ben ik gewoon naĂŻef en is de helft in scene van de serie opnames gezet?
Volgens het artikel hebben ze het in november gekocht. Dus zelfs nog voor de opnames van de kerstspecial. Het seizoen van nu is in het voorjaar opgenomen, dus ik denk dat het in scene gezet is dat ze nu pas gaan kijken naar het huis?
Ik dacht dat de kerstspecial al in oktober opgenomen was ofzo
Ik vind het wel zielig voor Nadege als de familie vertrekt uit Frankrijk en zij blijft achter. Ze had eindelijk soort van vrienden gemaakt
Ze waren begin december op de Canarische eilanden. Wat betekent dat het kerstgebeuren dus in november is opgenomen. Toen was het huis blijkbaar al gekocht, dus ik denk dat dit inderdaad âvoor de showâ is opgenomen.