Chateau Meiland

Ja vind ik ook, maar ik snap ook wel dat Erika het geluk van Nadege een hele grote verantwoordelijkheid vindt

1 like

Hahahaha heerlijk die microfoon

Dief in de bont :joy:

1 like

Afschuwelijke kleding wel

3 likes

Haha ja ik vind het ook lelijk :joy:

Ah dat pruillipje van NadĆØge :frowning: zo sneu voor haar.

1 like

Ik vind Maxime echt steeds irritanter worden

Je ziet gewoon dat zij haar gedrag overdrijft om net als Martien te zijn. Toen Chateau Meiland net begon vond ik het nog wel meevallen maar nu lijkt ze wel een karikatuur van d’r zelf geworden (of van haar vader)

19 likes

Hahhaa ja het ziet er zo goedkoop uit

1 like

Ja precies dit. Met der ā€œmeidā€ en ā€œmij niet bellenā€, wat ze gewoon kopieert van Martien.

1 like

https://www.ad.nl/show/televisiedebuut-familie-meiland-vanavond-herhaald-op-npo-3~a9612d2a/

Vanavond!! #ikvertrek

1 like

Hahah om 23.25 wat een kuttijd

Voor de nachtvlinders! Anders terugkijken toch :sunglasses:

Even met een pintje BJ’s de laatste twee afleveringen gekeken op kijk. :ok_hand:t2:
Wat een genot!

Ik snap idd ook niet helemaal de volgorde van opnemen? Want die mail dat die journalist in de bosjes lag, zal dat dan ook script zijn :face_with_monocle:?
En arme nadegešŸ˜”

Goede tip, ik ben nu aan het kijken :grin:

1 like

Lol

1 like

Ik kijk nu die ā€œik vertrekā€ aflevering; ze zijn geen STEEK veranderd hahaha.

Ik vraag me nu wel af hoe het kan dat die kinderen zo slecht Frans spreken? Als ze daar ook op school hebben gezeten? Ook voor Martien trouwens; als je daar al zoveel heb moeten communiceren…?!

1 like

Dat vroeg ik me ook al af. En het viel me ook op dat Martien bier drinkt haha :rofl: En dat ze de familie Renkema worden genoemd?

3 likes

Ja haha!
Maar ze heten renkema-Meiland, volgens mij haar meisjesnaam aangenomen als naam. Want de kinderen heten ook zo!

Maar echt, dat gezichtje van Montana na die eerste dag… ik vind het bijna zielig, hadden ze die kids niet een cursus Frans kunnen geven :frowning:

1 like

Verbaas me altijd over hoe onveilig ze te werk gaan. In het voorstukje zie je ook dat ze brand hebben en dan roept Erica ā€œbel 112ā€. Ja dat heeft zin. Geen babyfoon voor Claire, die gewoon maar bij Montana op schoot achterin de auto zit en zo nog tig andere dingen.

1 like

Ik snapte dat dus niet?!
112 is toch het Europees alarmnummer …?

Ik vind het ook echt achterlijk dat Claire niet in een autostoeltje zit. En Erica scheurt ook nog als een malle geloof ik. Zijn stoeltjes in Frankrijk niet verplicht?

3 likes