Dat hele corona gedoe was wat mij betreft zo nep als wat.
Ja, ik had ook het idee dat dit gestaged was. Vind sowieso dit seizoen niks, eerst een hele aflevering over die kruipruimte en nu twee afleveringen over die zieke vrouw. Had het idee dat die brand ook in scene was gezet want al vanaf het begin ging het toen de hele tijd over die kachels.
Vraag me trouwens wel af hoe ze dit ooit gaan verkopen in deze tijd? Lijkt me dat dat landhuis in NL ergens van betaald moet worden?
Kan iemand pls een gifje maken van Martien die die chips in zân mond schuift
John de Mol denk ik haha
Hahahahaha ahh thanks
Ze is nog best jong en nu realiseert ze zich denk ik wel dat er wekelijks 1,6 miljoen naar haar kijken, dat doet misschien wel wat met je toch?
Ah Nadège
Ik vind Erika echt zo een praktische vrouw. Maxime vind ik erg nep, ze is erg bewust van de camera en gaat âaanâ als er wordt gefilmd. Dan wilt ze nep grappig zijn, zoals âmoeten we dan de prostitutie inâ. Ik denk dat Martien wel zichzelf is want hij geeft dan een antwoord als vader en daar zie je maxima van schrikken. Vind ook dat ze gemeen doet tegen Nadege.
Ik ging echt helemaal stuk van Claire in dat autootjeđ Vind haar echt zoân baas heerlijk!
DRAAIEN! JA! DRAAIEN!
Ik vind die gigantische witte kandelaars op het terras zo afzichtelijk
Haha loslatend zelfplakkend tape
âJe loopt er toch snel langsâ
Er komt een 4e seizoen!
https://www.ad.nl/show/chateau-meiland-krijgt-vierde-seizoen~ab17db5d/
Ik moet zeggen dat ik het leuk vind dat er een 4e seizoen komt, maar ik hoop dat ze in de edit ruimte IETS minder gaan inspelen op het constante geschreeuw en ook de rustigere momenten gaan laten zien want ik vind die laatste 3 afleveringen energie slurpend.
Ja, daar ben ik het mee eens. De rustige momenten zijn ook juist leuk om te zien. Iets meer harmonie in het gezin.
Vooral dat geschreeuw omdat Claire door de lavendel heen ging met de auto, wat verwacht je dan dat meisje is 2!
Zouden ze nou een 4e serie maken omdat ze nu al maanden geen omzet hebben? Ze wilden toch juist verhuizen voor meer rust
Ja lijkt me wel, ze verdienen gewoon (goed) door de serie en de verkoop van het chateau zal nu ook niet snel gaan dus hun huis in Hengelooo moet ergens betaald van worden. Ze zullen wel filmen t/m de verhuizing en daarna is de serie klaar denk ik.