Vind het echt een saaie aflevering en die blonde guy is echt irritant
Die guy is echt vreselijk inderdaad maar lach me dood om deze aflevering. Moet voor hun toch ook hilarisch zijn om dit terug te zien met de kennis van nu
Pff inderdaad ⌠Ik vind het hele seizoen tot nu toe eigenlijk een beetje tegenvallen
Volgens mij is dit seizoen echt in drie dagen opgenomen, Wat een slome bende
Die jongen wil zo duidelijk zijn one minute of fame, mega irritant
valt wel mee, ik zag dat dit 4 maart was (op zoân lichtbord ding buiten waar ze langs reden) eerste besmetting in NL was op 28 feb. Op 9 maart stopten wij pas met handen schudden. In frankrijk (even gegoogled) waren er rond die tijd een paar 100, steeg wel heel snel, dit was echt net voordat het uitbrak (https://nl.wikipedia.org/wiki/Coronacrisis_in_Frankrijk)
Ik vraag me gewoon echt af of dit allemaal compleet in scene gezet was?
Dat stukje over die pizza margherita
Ik vond dat Martien Nadege wel een beetje aan het rondcommanderen was. En toen die vrouw te horen kreeg dat het geen corona was en begon te huilen dacht ik echt âgeef die vrouw nog een knuffel!â
âwant als je ziek ben dan is wijn eigenlijk veel beter dan melk.â Lol haha
Ik vond het trouwens niet kunnen dat Nadege zo de deur opendeed bij die Jolanda?! Als je geen gehoor krijgt nadat je klopt, dan slaapt ze toch misschien of in dit geval onder de douche. En daarbij is zij niet eens de gastvrouw.
En Claire vind ik echt een lief poppie. Leuk kind. Sommige kinderen van die leeftijd komen al echt als draken over.
Dat hele corona gedoe was wat mij betreft zo nep als wat.
Ja, ik had ook het idee dat dit gestaged was. Vind sowieso dit seizoen niks, eerst een hele aflevering over die kruipruimte en nu twee afleveringen over die zieke vrouw. Had het idee dat die brand ook in scene was gezet want al vanaf het begin ging het toen de hele tijd over die kachels.
Vraag me trouwens wel af hoe ze dit ooit gaan verkopen in deze tijd? Lijkt me dat dat landhuis in NL ergens van betaald moet worden?
Kan iemand pls een gifje maken van Martien die die chips in zân mond schuift
John de Mol denk ik haha
Hahahahaha ahh thanks
Ze is nog best jong en nu realiseert ze zich denk ik wel dat er wekelijks 1,6 miljoen naar haar kijken, dat doet misschien wel wat met je toch?
Ah Nadège
Ik vind Erika echt zo een praktische vrouw. Maxime vind ik erg nep, ze is erg bewust van de camera en gaat âaanâ als er wordt gefilmd. Dan wilt ze nep grappig zijn, zoals âmoeten we dan de prostitutie inâ. Ik denk dat Martien wel zichzelf is want hij geeft dan een antwoord als vader en daar zie je maxima van schrikken. Vind ook dat ze gemeen doet tegen Nadege.