Niet alleen dit kasteel, ik denk dat dit bij heel veel Franse ‘situaties’ niet goed geregeld is… (lieve kleine restaurantjes, B&B’s, kleinere campings enzo) … Maar dat zie je pas als het fout gaat :’)
Ja gatverdamme man al die stront van de afgelopen jaren lekker in de rivier.
Ik ben nog niet bij het stuk van de brand maar bij het stuk dat Claire voorin in de auto zit naast Martien.
Ja, zo pittoresk daar, lekker natuurlijk hahaha
Ik snap niet dat ze Claire zo in die auto zetten (ook dat achter het stuur zetten in andere afleveringen) en dit ook nog uitgebreid uitzenden
Is er geen nieuwe vandaag :(? Op kijk?
De nieuwe aflevering kan vooruit worden gekeken op kijk!
Haha ik zit al te genieten idd
Dit maakt mijn dag echt helemaal goed
Ooh ik vind die jongen van die gasten zo irritant. Hij zit de hele tijd vet tof te doen, maar is zo niet grappig
Zo blij, had het echt gemist vorige week
Vind het echt een saaie aflevering en die blonde guy is echt irritant
Die guy is echt vreselijk inderdaad maar lach me dood om deze aflevering. Moet voor hun toch ook hilarisch zijn om dit terug te zien met de kennis van nu
Pff inderdaad … Ik vind het hele seizoen tot nu toe eigenlijk een beetje tegenvallen
Volgens mij is dit seizoen echt in drie dagen opgenomen, Wat een slome bende
Die jongen wil zo duidelijk zijn one minute of fame, mega irritant
valt wel mee, ik zag dat dit 4 maart was (op zo’n lichtbord ding buiten waar ze langs reden) eerste besmetting in NL was op 28 feb. Op 9 maart stopten wij pas met handen schudden. In frankrijk (even gegoogled) waren er rond die tijd een paar 100, steeg wel heel snel, dit was echt net voordat het uitbrak (https://nl.wikipedia.org/wiki/Coronacrisis_in_Frankrijk)
Ik vraag me gewoon echt af of dit allemaal compleet in scene gezet was?
Dat stukje over die pizza margherita
Ik vond dat Martien Nadege wel een beetje aan het rondcommanderen was. En toen die vrouw te horen kreeg dat het geen corona was en begon te huilen dacht ik echt ‘geef die vrouw nog een knuffel!’
“want als je ziek ben dan is wijn eigenlijk veel beter dan melk.” Lol haha
Ik vond het trouwens niet kunnen dat Nadege zo de deur opendeed bij die Jolanda?! Als je geen gehoor krijgt nadat je klopt, dan slaapt ze toch misschien of in dit geval onder de douche. En daarbij is zij niet eens de gastvrouw.
En Claire vind ik echt een lief poppie. Leuk kind. Sommige kinderen van die leeftijd komen al echt als draken over.