Chateau Meiland

Ik ga nu al stuk om Martien. Zo’n leuke man!

1 like

Ik ben ook weer aan het kijken! Ga ook helemaal stuk om Martien z’n instapost voor zijn verjaardag. ‘Wat goeeeeed’ hahahahhahaha hoor het hem ook gewoon roepen :joy:

4 likes

Ik ben blij dat ze zo weer gaan verbouwen, vind het tot nu toe een beetje saai.

Dat mondje van Martien telkens in de auto hahahaha

Yessss er gebeurt niks maar laf ittttttt

Hahaha die lieve, behulpzame man loopt met hun mee naar die hal en Martien meteen ‘die wilt natuurlijk geld voor het meelopen!!’

5 likes

Hahahaha Montana gaat in een spijker staan, dan vraagt haar vriend waarom ze geen veiligheidsschoen kopen en dan zegt Erica “nee joh, we zijn toch geen bouwvakkers”. Nee is goed, je verbouwt een heel kasteel haha.

7 likes

Hahahaha die mensen met die bel ‘ja kind moet even naar het toilet’. Loop gewoon zelf met je kind naar de wc, ga je toch niet voor bellen. Martien is je dienstmeid niet😂

8 likes

Ja huh zo raar??

Moest wel lachen toen hij wegging en zei ‘dat kind vindt de weg wel’

6 likes

En zo niet dan gaat ze wel gillen hahahaha

5 likes

Heerlijk dat gesneer in die auto

2 likes

Heerlijke aflevering weer :heart::joy:

1 like

Dat paardrijden hahaha! Ik vind het toch wel knap hoe ze het in zo’n korte tijd hebben opgeknapt.
Ik vond Claire bij dat zwembad wel een beetje eng.

2 likes

M’n tv werkt weer dus ben nu aan het terugkijken. Ik wil ook een Martien in mn leven

Hahhhahahaha “les prix c’est tres hoog”. Had ik kunnen zijn

4 likes

Ze deed toch al niks.

4 likes

Oh wow, gisteren zei ik nog tegen m’n moeder dat ze volgens mij niet heel lang meer blijft

Ik vind het ook best heftig om 24/7 bij een ander gezin te zijn ver van je eigen familie vandaan en dan ook nog eens iedere dag al die kamers te poetsen etc, vooral als je wat ouder bent lijkt me dit zwaar

3 likes

Ben gister pas aan seizoen 1 begonnen maar had al wel seizoen 2 gezien🙈. Wat erger ik me aan die irritante kuthond. Man dat ze niet direct inzien dat dit erg gevaarlijk is en onmogelijk gaat werken met gasten.

4 likes

Ja eens. In sommige afleveringen draai het ook teveel om die hond :frowning:

1 like