Chateau Meiland

Yessss er gebeurt niks maar laf ittttttt

Hahaha die lieve, behulpzame man loopt met hun mee naar die hal en Martien meteen ‘die wilt natuurlijk geld voor het meelopen!!’

5 likes

Hahahaha Montana gaat in een spijker staan, dan vraagt haar vriend waarom ze geen veiligheidsschoen kopen en dan zegt Erica “nee joh, we zijn toch geen bouwvakkers”. Nee is goed, je verbouwt een heel kasteel haha.

8 likes

Ja huh zo raar??

Moest wel lachen toen hij wegging en zei ‘dat kind vindt de weg wel’

6 likes

En zo niet dan gaat ze wel gillen hahahaha

5 likes

Heerlijk dat gesneer in die auto

2 likes

Heerlijke aflevering weer :heart::joy:

1 like

Dat paardrijden hahaha! Ik vind het toch wel knap hoe ze het in zo’n korte tijd hebben opgeknapt.
Ik vond Claire bij dat zwembad wel een beetje eng.

2 likes

Ze deed toch al niks.

4 likes

Oh wow, gisteren zei ik nog tegen m’n moeder dat ze volgens mij niet heel lang meer blijft

Ik vind het ook best heftig om 24/7 bij een ander gezin te zijn ver van je eigen familie vandaan en dan ook nog eens iedere dag al die kamers te poetsen etc, vooral als je wat ouder bent lijkt me dit zwaar

3 likes

Ben gister pas aan seizoen 1 begonnen maar had al wel seizoen 2 gezien🙈. Wat erger ik me aan die irritante kuthond. Man dat ze niet direct inzien dat dit erg gevaarlijk is en onmogelijk gaat werken met gasten.

4 likes

Ik ben zo benieuwd naar wat ik van het eten zou vinden daar. Ik heb namelijk het gevoel dat ze maar wat doen en het alles behalve smakelijk is. :joy:

15 likes

Ik zit weer klaar!!! Dat intro doet me ineens ergens denken aan de Flodders dat is toch ook met zo’n hond die leip wordt

3 likes

Hahaha dat genets op elkaar, lof it.

1 like

Deze familie :heart: :joy: zo leuk!

2 likes

Ja eerst ff een roseetje

3 likes

Hahaha ja dit

1 like

Ik vind de intro echt lijken op die van familie pfaffs. Komt denk ik vooral doordat Claire ook in zo’n auto zit.

Whaha dat keek ik jaren geleden ook nog, lijk nu echt zo’n tokkie huismoeder die 24/7 van die tv programma’s kijk.

17 likes

Oh dit lijkt me geweldig :joy:

1 like

Staat er nou trut op de trui van Erica? Hahahah

1 like