Chateau Meiland

Ik ga dan alleen wel buiten de deur eten :ghost:

3 likes

Dit kan toch alleen maar fout gaan

2 likes

Oh, toch niet. WAT GOEEEEED

3 likes

Dat heeft Mart toch maar even mooi gefixt

1 like

Jaa, hahaha

1 like

Of wijn in de gracht

1 like

Hahaha love it dat zij een beetje amateur level 10 klussen en dan komt erica eraan. Hahaaa misschien als ik daar slaap krijg ik 's nachts wel de lamp op mn kop maar ik zou het voor lief nemen. Hahahaha en clairtje ziet er niet chateau waardig uit. Was ik het overigens mee eens.

8 likes

Dat gedoe met die boom, dat Erica iets zei in de trant van “veel enthousiasme, maar vrij onprofessionele werkwijze” terwijl de ladder aan de trekhaak werd vastgebonden hahaha

9 likes

Ik vind dit trouwens wel wat gek. Zij mochten de naam die ze in de eerste instantie wilden niet overnemen maar op deze site staat dat nog wel gewoon? https://www.chateaumarillaux.com/?lang=nl

Ze hadden er 2 Len in gedaan en dan was het anders gespeld.

1 like

Die familie komt trouwens toch uit Noordwijk? Is dat accent daar normaal? Het lijkt wel alsof ze half zingen. Sommige mensen zeggen: ‘erg’, sommige ‘errag’ en zij zeggen ‘EERAAHAAAGHHHH’ want die dochters spreken idd exact zoals martien.

2 likes

Die p en de t spreken zij ook zo hard uit haha.

Ik hoop niet dat ik zo praat… Weet ook niet echt of het typisch Noordwijks is. We praten in ieder geval niet allemaal zo hier haha

2 likes

Ik heb net op ze gestemd voor de gouden telivisier-ring omdat ik het ze echt gun.

11 likes

Kijk nu al uit naar de speech van Martien :star_struck:

3 likes

Wat goooooooooeeeeeeeeedddddd

6 likes

Hahaha Erica heeft dus meerdere truien met trut erop

7 likes

Oh god dat meisje die de was doet, wtf. Hoezo hebben ze die kunnen aannemen. Zeiknat de was in de droger omg.

Ahh ik vond het wel lullig van die vriendin (hoeheetze?). Zij heeft dat werk toch ook weken gedaan. Gaat ze dat kind uitlachen en Martien erbij halen? Ze had het zelf toch wel ff kunnen uitleggen dan?

5 likes

Ja en ik dacht waarom flikker je het allemaal in een wasmand ipv het strak op te hangen. Scheelt zoveel werk.

Maar wat @ClaireCharlotte (chateau waardige naam) zegt is ook wel zo… Beetje flauw.

3 likes