Chateau Meiland

Wat jammer dat Caroline weg is! Ik vond haar eigenlijk de enige leuke naast Martien. Ik vind Maxime en Erica niet zo sympathiek overkomen en ze zouden ook wel een cursusje gastheerschap kunnen gebruiken. Vooral Maxime trek ik slecht met dat geschreeuw en gecommandeer. Die hond is los, pak hem dannn! PAPPAAAAAA!! Nee nuuuu!!!

Oh ja Montana vond ik ook leuk. Hebben ze precies de verkeerde dochter meegenomen naar het chateau :zipper_mouth_face:

3 likes

Ik vind Maxime in de video van Anna wel leuk overkomen. Dat ze zegt dat ze niet per se een man hoeft. Gewoon leuk en onafhankelijk samen met haar dochter.

6 likes

Heb zelden zo’n achterlijk spel gezien als dat met die ton :rofl:

5 likes

20191009_120108
OkƩ daar gaat ie

Maar een van de gasten afgescheiden ruimte waar de honden blijven, lijkt me wat praktischer.

3 likes

Haha bedankt :joy: Ze hadden ze eerst toch wel ergens achter een hek zitten dacht ik?

Yaaaaas :clap::clap::clap:

1 like

Jaaa! Zo leuk voor ze!

Jaaaa :star_struck::star_struck:! Leuk voor ze. Ik vind het vreemd dat Carolien er niet is btw.

1 like

Hahaha dat geloof je toch niet? Ze hebben gewoon internet.

Ik vind het eigenlijk jammer te horen dat hij zelf gemaild heeft dat ie een programma wilde. Meteen een stuk minder authentiek.

6 likes

Die heeft een burn out zeiden ze eerder.

Ja ik loop een aantal minuten achter maar ik maak het net op uit Martiens speech.

3 likes

Ik niet, ik haal mijn schouders dan op en denk; wat rot dat je geen gevoel voor humor hebt :sunglasses:

6 likes

Snap niet dat ze met het vliegtuig gingen. Ze moesten eerst 3 uur naar het vliegveld rijden, dan moet je daar natuurlijk weer ruim op tijd zijn, dan nog 1,5 uur vliegen. Al met al is dat toch helemaal niet korter dan als ze gewoon met de auto gingen?

2 likes

Ik vroeg een tijd geleden aan mn bff of hij Chateau Meiland kende. Ik kreeg als antwoord ā€œja super kut, ik haat die dude. Niet grappig en te overdrevenā€. Was echt boos op hem :rofl::triumph:.

Wat ik btw zoo raar vind is dat ze bij 1 douche op de kamer er stoffen gordijnen voor hebben hangen?! Wtf

1 like

Bij dit programma ook al?? :grimacing:

2 likes

Ik heb hier net in mijn eentje hard op om moeten lachen

Dat ie die bal dan toch nog probeert te pakken hahaha

7 likes

Hahahhaha sorry moet even lachen om m’n eigen domheid

2 likes

Hahahaha bang zijn voor die hond, terwijl Bommel anderen zowat met huid en haar verslind :joy::joy:

Ik verheug me altijd zo op Chateau. Geweldige mensen zijn het :heart:

8 likes

Ik wil die microfoon

3 likes