Chateau Meiland

2 meter 50 hahahaah

1 like

Wow heftig dat Maxime een tweede wil van een donor. Hoe oud is ze eigenlijk?

1 like

23 geloof ik

1 like

Hoe hij dit spel uitlegdā€¦ alsof ik de spel uitleg van expeditie robinson kijk

6 likes

Heerlijke beschrijving van het tonknuppelen :heart:

1 like

Ik ken het verhaal verder niet van Maxime. Ze zei vandaag dat Claire ongepland/onverwachts kwam. Is daar meer info over gezegd in de afleveringen? Vind dat altijd interessant

Ja aan het begin ooit. Ze was ongepland zwanger van haar vriend (geloof wel dat ze iets hadden) wat geloof ik niet zoā€™n stabiele relatie was. Het is voor de bevalling al uit gegaan en hij wil geen contact met ze hebben.

2 likes

Ik vind het wel leuk maar begin steeds meer het idee te krijgen dat bepaalde stukken gescript zijn, dat vind ik wel jammer

1 like

Nou volgens mij was het ook geen vriend ooit geweest. Dat maakt ook niet uit.

Maxime wilde het houden en de vader wilde er niks van weten. Zij scheelt 18 maanden met Montana en ze vond het heel leuk om op te groeien met een zus die weinig scheelt met haar qua leeftijd dat ze daarom O.a. heeft besloten om op zoek te gaan naar een donor want op de natuurlijke manier, daar heeft ze geen zin in/is ze niet aan toe/geen behoefte aan. Daar kwam het op neer. Vind het ook heftig. En dit hele proces duurt waarschijnlijk veeeel langer dan 18 maanden leeftijdsverschil (wat het nu uberhaupt is)Ik snap niet waarom dat wat zijzelf heeft ervaren ze zo op haar dochter betrekt. Je kan net zo goed niet klikken, het wordt een jongetje etc. Ik verschil veel met mn zus en dat deden mijn ouders juist weer bewust. Maargoed we gaan het zien.

1 like

Omg die reacties onder deze video, vooral onderaan, zijn zo lompšŸ˜£

Ja dat over die spermadonor was heel gescript.

En Carolien gaat toch weg volgende week?

1 like

Gaan de Meilandjes de Televizier Ring winnen?

  • Ja!
  • Nee.

0 stemmers

Het programma/Martien is heel populair dus ik denk dat ze een grote kans maken. Alleen beste zangers is ook genomineerd, dat wordt als beste bekeken zeker. Hmm, lastig lastig.

1 like

Oh en nog over maxime dr kinderwens, ze zei dus 1.5 jaar op zoek te zijn geweest?! Dus toen claire 6 maanden was ging ze al kijken naar een donor? :hushed:

1 like

Ja ik vind het wel heftig hoor! Het lijkt alsof ze er goed over heeft nagedacht, en ik vind absoluut niet dat een kind in een ā€œtraditioneelā€ gezin op zou moeten groeien maar pff, moet er niet aan denken.

Waar ik wel al eerder over heb nagedacht, Claire heeft zeer waarschijnlijk heel weinig contact met leeftijdsgenootjes. Bijna alle kinderen in die leeftijd komen wel regelmatig met leeftijdsgenootjes in contact door vrienden/familie/buren/kinderdagverblijf/peuterspeelzaal. Dat heeft zij allemaal niet. Een dag of ochtend per week naar een kdv/psz zou denk ik al veel goed doen qua spelen betreft met leeftijdsgenootjes. Je zit dan wel met de taal maar dat pikken jonge kinderen toch snel op en ze moet sowieso naar de franse basisschool later. Iig dat neem ik aan?

Dat bedacht ik me gister ook ja. Ze is nu 2, denk dat het tot nu toe weinig uitmaakt (maar ik heb er geen verstand van), maar denk dat het goed voor haar is als ze leeftijdsgenootjes om zich heen heeft.

1 like

Ja, is voor iedereen beter dat ze haar 2-3 dagen naar een kinderdagverblijf brengen.
Ik zou gek worden als ik een zaak moest runnen en ook nog voor een 2 jarige moet zorgen .

1 like

Ik denk dat ze het in de eerste instantie vooral hebben gelaten vanwege de kosten maar ik denk dat het er nu prima uit kan. Alhoewel ik wel echt schrok van hun ā€œboekhoudingā€ en die andere kastelen kopen zou ik nog ff niet doen. :sweat_smile:

1 like

Daarom zou ik haar wegbrengen. Hoe leuk het ook is een kind heeft aandacht nodig en dat kost tijdā€¦ tijd die ze beter kunnen besteden aan de boekhouding :joy:
Dit zijn opnames van eind augustus dus hoop dat ze inmiddels hulp hebben ingeschakeld.

1 like