Cheap items die het geld meer dan waard zijn

In navolging van het “Dure items die het geld waard zijn”, de tegenhanger geopend.

Ben benieuwd naar jullie cheap lifehacks! Dus niet alleen van Aldi of Lidl maar juist van alle winkels.

Ik trap af met

deze mascara van Essence. Super veel volume!!!

21 likes

Ja top is deze he? Al jaren gebruik ik em

Verder zweer ik bij silk in je haren bij de action

2 likes

Deze eyeliner van Miss sporty is geloof ik 3,50 en precies zo als de L’Oréal liner van 15€. Ja hij is iets minder goed dan high end, maar ik heb geen zin 30€ uit te geven aan een eyeliner die binnen 4 maanden uitgedroogd is.

1 like

De eyeliner en wenkbrouwgel van de essence is ook goed!

2 likes

Oh Nice ga ik proberen. Heb nu de kat von d maar zelfde verhaal een beetje. Droogt toch best snel uit en nief zo pik zwart als ik gehoopt had.

1 like

Voor de haak- en breimeisjes onder ons:
deze wol van zeeman. Zooooo zacht!!

6 likes

Wenkbrauwpotlood van de Hema!
2 euro en helemaal top

14 likes

Ja sowieso alle wol van de Zeeman! Mijn moeder gebruikt het ook al zolang ik me kan herinneren :slight_smile:


Longlasting lipstick van de Hema, blijft goed zitten en heeft voor mij goede kleurtjes (warme roodbruin tinten)

Image result for muji gel pen 0.7
Zwarte Muji gelpennen in 0.7 dikte, €1,50 per stuk en schrijven lekkerder dan alle andere pennen die ik heb geprobeerd.


Catrice liquid concealer

8 likes


Essence blush brush. Heb deze al 8 jaar, toen limited edition bij de Moonlight collectie, en is nog steeds fijn.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcShjJC7gf1qnorlU9V6HLKrfMsEjzI1OX5J2VvI5LZovdiOXi0x
Essence Kabuki Brush

1 like

Wenkbrauwpotlood van Essence!

3 likes

Waar kan je die pennen kopen? Bij de Bruna bijvoorbeeld?

1 like

Wederom Hema!


Het kwastje is fijn en kan hier echt een jaar mee (drupje water erbij en 1.5 jaar) doen vergeleken met van die felt tip eyeliner pennen, die drogen bij mij supersnel uit.

3 likes

Eens!! Gebruik het al jaren, net als de eyeliners van de Hema. Nog nooit een betere gehad!

Edit: Oeps @Floepsie zie dat je hem net al hebt genoemd

3 likes


Zo’n oogpotlood die je kan uitdraaien, ik doe er echt jaren mee. Die van mij is nu na jaren gebruiken een keer kapot maar ik ga hem zeker weer opnieuw halen. €2.25

Wenkbrauw potlood action! €0,69!
Wenkbrauw gel essence €1,99
Tandpasta van de Lidl, de verpakking die op Aquafresh lijkt, 0,89!

1 like


Dasty ontvetter, €2,19 bij de Wibra

24 likes

Nee alleen bij Muji! In het buitenland.

1 like

Ohhh oke. Ken ik niet, maar dan ga ik eens op vakantie zoeken, thanks

Zou overigens jammer zijn als fabrikanten hier meelezen en de prijs van deze producten wonderbaarlijk omhooggaan :joy:

5 likes

Mijn vuilnisbakkenras katjes!

6 likes