Cheap items die het geld meer dan waard zijn

Hema elektrische deken. €25. Drie standen qua hitte. Is binnen 10 minuten al warm. Maakt mijn haat tegen de winter een heel stukje minder.
Wel uitzetten voor je echt gaat slapen, anders word je midden in de nacht badend in het zweet wakker.

11 likes

Nice, zat hier net op te oriënteren. Voel me wel gelijk oud, maar wat een luxe is het om meteen een warm bed in te stappen haha

1 like

Oversized sweaters van de Bershka. 13 euro en ze zijn echt dik, mooi en heel zacht (ook na het wassen). Heb er nu 2 maar wil eigenlijk nog meer kleuren.

1 like

Ik vind het juist wel leuk dat het hier niet zit, als je dan in het buitenland bent is het extra speciaal om erheen te gaan. :smiley:

Maar snap dat als je de pennen echt geweldig vindt je graag zo’n winkel zou hebben hier, haha.

2 likes

Haha, ik heb laatst ook een 5-pack gehaald toen ik in Londen was, zodat ik weer genoeg heb. Die pennen zijn zo fijn, elke keer als ik in Duitsland of Engeland ofzo ben, ben ik net een junkie die moet scoren. Mijn vriend weet inmiddels ook dat we altijd even langs Muji moeten.

1 like

Die pennen die ik hierboven in het topic postte. De zwarte 0.7 dikte gelpennen :slight_smile: Het dichtst in de buurt komen de Hema 0.7 gelpennen maar die schrijven toch minder vloeiend.

1 like

Glijmiddel van de action voor mijn krullen. Serieus.
4 pompjes in je haar en nooit meer pluis!
€1,29 :hugs:

9 likes

Oh en ook Etos uiercreme (niet de zalf). Dit gebruik ik als dagcreme, nachtcreme, handcreme, aftersun en bodybutter.
Top product, werkt beter dan alle andere (dure) cremepjes die ik ooit geprobeerd heb. Werkt ook kalmerend en bij kloovjes en lichte eczeem.

Een mega pot van 250ml voor 2,49(nu 2e 50%) ook nog eens. Echt probeer het, je krijgt er bijna geld bij. :ok_hand:

2 likes

Eh, hoe ben je hierachter gekomen? :joy:

24 likes

oh ik vind de boekjes van Muji juist een stuk fijner dan die van Moleskine!

1 like

Ik ga even naar de Etos vanavond. Niks werkt voor mijn droge voorhoofd momenteel.

2 likes

Heb je die gekocht nav de curly girls Facebook groep? Hoe gebruik jij het?

OMG stom, tijd voor weekend! :sweat_smile:

1 like

Jaaaa inderdaad!
Vanmorgen pas gekocht en meteen 4 pompjes in mijn haar gedaan (gewoon op droog haar) Je ziet meteen resultaat, na 15 min nog even wat scrunchen.
(het lijkt een beetje hard te worden, kan ook door de aqua komen zodat mijn gel weer ‘actief’ wordt).
Wordt niet vet in ieder geval!

2 likes

De Bic pennen van de Action.
Albert Heijn to Go koffie (telt dat? Haha), vind het serieus zoveel beter dan Starbucks

3 likes

Ik moet mijn boekjes altijd genaaid hebben! Ik vind Moleskine wel fijn schrijven maar dat papier schijnt veel te zwaar daar wat echt irritant is als je dingen moet schetsen

3 likes

Asus telefoons! De mijne was ‘maar’ 250 euro en echt de moeite waard

3 likes

deze is echt mijn beste aankoop op beauty vlak.

3 likes

Wat een topspul! :scream:

4 likes

Na m’n no buy deze kopen, heb 'm opgeslagen. Heb niet altijd zin in pomade als ik ze ff snel iets aan wil zetten dus dan is dit een goede.

5 likes