Cheap items die het geld meer dan waard zijn

Hij is echt fijn en super precies omdat die smaller als een gemiddeld potlood is.

2 likes

Klinkt goed. Is 'ie niet te zacht?

1 like

Bedoelde je die etos uiercreme? :blush:

Ja! :heart_eyes:

1 like

Nee voor mij niet, heb ook de duurdere merken geprobeerd en die breken vaker af dan deze.

1 like

image

Deze wattenschijfjes zijn heel zacht en schuren niet over mijn huid. Ze zijn wel wat dunner maar dat vind ik niet erg.

1 like

Catrice Glam & Doll Volume Mascara Waterproof

Had hiervoor altijd Lancôme mascara, deze kost een tiende en is net zo goed, zo niet beter.

3 likes

Oh zo leuk topic :slight_smile: ik ga er eens goed over na denken

De uitgumbare pennen van Muji!!!

1 like

Nieuwe forumtrend? Ik heb hem in ieder geval ook ingeslagen vanmiddag, hij lijkt behoorlijk goed te doen met mjjn droge schenen.

1 like

Wow dit is toevallig, heb de tip namelijk echt van ‘mijn moeder’. Die zweert erbij en heeft mij ook overtuigd haha! Hi Mamm! :rofl:

Ja love deze! Sinds k deze mascara gebruik valt het mensen opeens op hoe lang mijn wimpers zijn, krijg er zo veel opmerkingen over. Met andere mascara nooit.

Oog make up reiniger van de Etos, de variant met olie. Beste spul ooit! Die zonder olie erin is verschrikkelijk, dus die moet je niet nemen haha

3 likes

Ja, die wilde ik ook komen posten! Heb net m’n tweede gekocht, hij is zo fijn en dekkend. Ik gebruik hem praktisch als foundation, haha.


Deze mascara van de Hema! Heb nog nooit zo’n fijne gehad.

1 like

Deze voor 3,99 van Catrice. Voor mij echt de fijnste mascara.

2 likes

Wenkbrauwpotlood van Primark! Geloof dat hij twee euro is. Voor mij echt de perfecte kleur en geeft goed af en ik doe er lang mee.

1 like

Ik wil op black friday bij boozyshop bestellen omdat je dan altijd zo’n heel gratis pakket aan make up erbij krijgt. TIP!
Ben nog op zoek naar een goede budget foundation van die site. Heeft iemand een aanbeveling?

7 likes

Die Milani 2-in-1!

1 like

azijn!

wanneer je een wasje gaat draaien: neem de helft van de aanbevolen hoeveelheid wasmiddel. andere helft azijn.

is niet alleen op termijn stukken goedkoper, maar ook beter voor je wasmachine en voor het milieu.

7 likes

@Tubing wanneer is dat?