Cheap items die het geld meer dan waard zijn

Leg ze alleen niet in de brandende zon, dan trekken ze helemaal krom :slightly_frowning_face:

6 likes

Kruidvat heeft de versie met dunnere zool dan op de foto weleens in de aanbieding voor €38-40.

Ik heb trouwens witte maar die waren al heel snel niet wit meer, dus ik zou voor zwart gaan.

4 likes

omg ja mee eens! sws essence makeup

5 likes

Ik draag inderdaad al 12 jaar eyeliner en dit is mijn all time favoriete tip.
Nikkietutorials gebruikt hem ook regelmatig

2 likes

Ik probeer deze al weken te kopen en het is continu uitverkocht, dit gaat het vast niet makkelijker maken :smiling_face_with_tear:
Maar ja helemaal mee eens - gebruik deze ook al 10+ jaar en hoop dat het nooit uit het assortiment verdwijnt

2 likes

Essence-Mascara-Bye-Bye-Panda-Eyes-Volumizing-Defining-Mascara-89469
Deze mascara is ook zo chill. Om de een of andere reden loopt alle mascara uit wanneer ik lenzen draag, maar deze kan alles hebben. Is wel een van de duurdere mascara’s van Essence, maar alsnog goedkoop zat :sweat_smile:

9 likes

Dat is omdat deze een tubing mascara is!

7 likes

Ehhh wat? Zou best kunnen :sweat_smile:
Weer wat geleerd!

1 like

Dat klinkt apart. Je krijgt dan een soort buisjes om je wimpers? Zoiets lees ik in een artikel. Klinkt bijzonder.

3 likes

€1,35 per 6 stuks bij Aldi en echt een prima dupe van echte snickers

.

7 likes

Ja, heb ik ook onlangs pas geleerd! Ik was budgetvarianten aan het zoeken waaronder dus deze van Essence was. Het werkt wel echt! Ik had altijd een zwarte waas/vlekken onder mijn ogen ongeacht dure/budget/waterproof-mascara maar nu blijft het goed.

@Blablabla Doorheen de dag bedoel je? Ik vermoed van wel!

3 likes

Ik krijg nog steeds panda eyes van deze. Helaas, want nu gebruik ik er 1 van €25 per stuk :sob:

3 likes

Ik denk dat Catrice ook een tubing mascara heeft, misschien kan je die ook eens proberen! Anders zijn er nog vele tussenklasses.

2 likes

Jaaa love teva
Ik draag de slippers al jaaaren (vervang ze wel eens in de 2/3 jaar ofzo), kan er uren op lopen

Deze:

10 likes

Draag je lenzen? Toen ik harde lenzen droeg was mascara dragen echt een hel!

1 like

Nee ik heb geen lenzen of bril, ik denk dat m’n huid wat te vettig is? Doe ook alleen op m’n bovenste wimpers mascara, onderaan gaat altijd mis haha

4 likes

ja! heb die van mij al 4 jaar en ze werken nog steeds top

2 likes

Voor wie nog een bh zoekt die je niet voelt als je m aanhebt, superzacht is en de cups super aansluiten (geen okselvet :weary::weary:) en die je niet ziet onder een shirt:

En je ziet het niet op de foto’s en er zit ook geen push up in (of überhaupt een beugel) maar persoonlijk heb ik er echt fantastische tieten in, echt een decolleté maar dan comfortabel.
Disclaimer: ik heb 75C dus vrij kleine borsten, ik weet niet of dit ook chill is als je echt grote borsten hebt.

13 likes

Ik heb deze ook, maar bij mij gingen al heel snel die zachte baleinen (zo heet dat geloof ik?) Helemaal bol staan en dat ziet er vreemd uit onder kleding, alsof ik een gek vetrolletje heb ten hoogte van mijn borsten.

2 likes

Ik was enthousiast, maar zo beperkt qua maten helaas! (En ik heb niet eens een weinig voorkomende, omtrek 70)

6 likes