Cheap items die het geld meer dan waard zijn

23 november

3 likes

Wat voor azijn gebruik je, gewoon natuurazijn?

2 likes

gewoon natuurazijn inderdaad, of keukenazijn :slight_smile: kost zo’n 30 à 40 cent per liter bij de meeste supermarkten.

2 likes

En daar ruik je niks van? Morgen ga ik wassen, meteen ff proberen

1 like

nee hoor, geen rare geurtjes.

1 like

Mijn ultieme favooo

1 like

ook goed voor kleurbehoud van je was! (Zwart blijft langer zwart, afgevende spijkerbroeken geven niet langer af)

3 likes

Ga ik die tip toch maar gebruiken. Mijn moeder heeft het ook al enkele keren aangegeven maar was bang voor de geur.

2 likes

De elektronische melkopschuimer van IKEA kost maar 1 euro, en hij doet gewoon precies wat hij moet doen. Heerlijk, zo goedkoop!

Hij heet PRODUKT

15 likes

Oh dit moet ik gewoon hebben. Elke x vergeet ik het als ik in de Ikea ben.

1 like

Echt? Die moet ik onthouden, want wil eigenlijk al lang een opschuimer. Dus voor 1euro kan ik deze wel eens proberen!

In Duitsland kost hij bliijkbaar 2,49 :disappointed: Maar hij staat alsnog op mijn wishlist in de ikea app nu :smile:

3 likes

Ja, echt! Ik kon het zelf ook amper geloven toen ik de prijs zag, haha. Maar hij was niet eens in de aanbieding ofzo. Ik dacht altijd dat die dingen minimaal 15 euro kostten.

Je moet er wel batterijen in doen trouwens, maar die gaan gelukkig niet snel leeg.

1 like

Ik heb die 3 jaar geleden ook ooit gekocht. Maar ik dacht dat daar zo’n gekke soort batterij in moest die ik niet had liggen? Dus nooit gebruikt. :sweat_smile:
Welk soort batterij moet er in? Want dan ga ik hem weer zoeken ergens onderin een kastje voor een 2e poging haha

1 like

Ik zag er al wat voorbij komen van Essence, maar ik zweer bij deze:

2 likes

Dit doe ik ook regelmatig. Bevalt prima!

Ik doe soms ook alleen azijn in het wasbakje en daarnaast robijn wasverzachter. Dan ruik het nog lekker ook

Gewoon twee AA-batterijen! Je moet ze naast elkaar erin doen, 1 met de + naar boven en 1 met de - naar boven. Ik had destijds bij IKEA zelf een pakje van die batterijen gekocht (genaamd ALKALISK), en die kunnen ook gewoon voor andere doeleinden gebruikt worden.

1 like

Gister 4 wassen gedraaid met azijn erbij. Geen gekke geurtjes idd, wel goede manier om van de azijn af te komen en bespaart wasmiddel, goeie tip :grin: @anon20093329

8 likes

Zo’n ding zag ik vorig jaar voor het eerst in een Chinees winkeltje, waar het werd verkocht onder de naam “BALL HAIR REMOVER”. N.a.v. de uitleg van een vriendin op instagram (die had geantwoord op mijn verontwaardigde story erover) heb ik hem gekocht en het is inderdaad echt een fantastisch object!

12 likes

Heb 'm net gekocht! Als cadeau voor m’n koukleumvriend.

2 likes