China webshoptopic

Dus als je spullen van Ali niet aankomen dan betaal je niet?

Als je spullen niet aankomen krijg je als je met iDeal betaald hebt ook gewoon je geld terug, geen geleverde dienst, geen betaling.

Ja, klopt. In principe heb je een betaaltermijn van 14 dagen, maar dit kun je pauzeren zolang je het pakketje nog niet binnen hebt.

1 like

Bedankt voor jullie uitleg :relaxed:

1 like

Wij hebben deze (niet specifiek van deze winkel, maar dit type) nu bijna 2 jaar en het bevalt mij prima.
Hij zuigt goed, botst niet te hard en rijdt in een logisch patroon (ik heb echt haat aan die roomba’s die als een dolle door je huis heen kriskrassen, volgens mij kan dat nooit echt goed werken). De app is makkelijk, je kan hem tegen je laten praten als hij kwijt is, je kan hem ook op afstand aanzetten, je kan hem ‘spot cleanup’ laten doen op een door jou geselecteerd stukje van de plattegrond van je huis (als je een bak rijst hebt laten vallen ofzo). Je kunt oneindige timers zetten om hem op elke dag op een ander tijdstip op een andere stand aan te laten gaan, het enige wat hem nog beter zou maken is als hij automatisch aan zou gaan als iedereen van huis is, maar wie weet komt dat nog een keer.
Je moet voor de randjes/hoekjes en onder de bank alsnog wel af en toe zelf stofzuigen, maar de grote oppervlaktes houdtie prima schoon.

2 likes

Misschien zit je hier niet op te wachten, maar ik heb de Eufy 11s thuis en ben -tot nu toe- erg tevreden. Die kan je gewoon op Nederlandse webshops bestellen (dus geen mogelijke douanekosten en 2 jaar garantie) en is ± 200 euro.

Hij heeft geen app, maar een afstandsbediening. Je kan ook een timer zetten, en hij heeft ook verschillende standen. Volgens mij is er een iets duurdere versie (± 250 euro) die wel een app heeft.

1 like

Ik ben momenteel aan het kijken naar deze

Vandaag voor de helft afgeprijsd en de review zien er goed uit. Maar vindt het toch wel spannend om zoiets via Ali te bestellen

1 like

Kan deze over drempels heen?

Hij gaat bij ons wel over de drempel van het toilet (1-1.5cm denk ik), maar niet over die van de badkamer (2.5-3cm denk ik).

2 likes

Ik heb voor het eerst iets besteld bij Ali en vond het best spannend ofzo? Hahah.
Hopelijk zit ie mooi!

5 likes

Ik ben flink losgegaan, want ik heb een enorme fashiondip :see_no_evil:

























2 likes

Heeft iemand hier goed ervaringen met gellak via Ali/Wish etc.? Zo ja, welke?

Rosalind, elite99, venalisa, canni en ursugar zijn allemaal veilige merken op ali met een eu keurmerk. Heb van ieder merk lakjes en vind ze allemaal heel fijn werken. Sommige zijn wel wat dikker maar wanneer je ze opwarmt tussen je handen of even het flesje in een laagje warm water zet werkt het prima. Ze blijven zelfs beter zitten dan merken die je hier kunt kopen.

7 likes

Super, dankje! :blush:

Vraagje; ik wil voor het eerst iets op Ali bestellen en nu zie ik dat je kan kiezen uit welk land je het laat komen.
Rusland is veruit het goedkoopste maar vind dat toch een beetje eng ofzo. Kan ook Amerika of Frankrijk kiezen.

Wat zouden jullie doen?

Venalisa! ik heb er inmiddels 30 en echt heel fijn en cheap. (ik gebruik de hele set dus ook primer base en top)

2 likes

Dankjewel! :blush:

Als het meer dan 21 euro is kan je het beste Frankrijk kiezen. Omdat het dan binnen Europa is betaal je hoe dan ook geen invoerkosten

1 like

Oké thanks! Daar onder dus geen verschik?

Alleen dat je het invoert vanuit een ander land. Ik zou altijd gewoon Frankrijk kiezen persoonlijk. Kan me niet voorstellen dat het sneller uit Rusland komt als het langs de douane moet :sweat_smile: