China webshoptopic

Nouja tis niet iets wat ik acuut nodig heb en het scheelt meer dan 15 euro dus vandaar mijn twijfel haha.

Ik zou kiezen waar het het goedkoopste is, via Ali heb je toch kopersbescherming dus krijg je het niet binnen maakt het niks uit. Want dan krijg je je geld gewoon terug. Qua kwaliteit maakt het wss ook niks uit en is het gewoon exact hetzelfde product.

1 like

Oeh! Heb je een linkje en en review als je binnen hebt? :no_mouth:

Ik heb m binnen! Ging best snel.
De stof is wel heel slecht en hij trekt een beetje als ik m’n armen omhoog doe terwijl de maat wel goed is. Ik denk niet dat ie geschikt is met heel warm weer vanwege de stof. Ik heb m gewassen in de hoop dat de kreukels eruit zouden gaan, maar ik vrees dat ik toch zal moeten strijken. Deze foto had ik vorige week gemaakt:

1 like

Hij staat wel mooi! Wat is er met de stof dan?

Is heel synthetisch! Niet dat ik wat anders had verwacht haha

1 like

Hele random aankoopjes. Alles, behalve de zonnebril, al binnen.

7 likes

Die haarbanden zijn top!

1 like

Omg @Madrid matchy matchy met je avatar

8 likes

Als je een meisje krijgt weet je wat je moet kopen :wink:

Is de zonnebril voor volwassenen? Zo ja, heb je een link? :blush:

Ja is voor volwassenen:
€ 2,82 37% Off | cat eye pink sunglasses woman shades mirror female square sun glasses for women coating oculos fashion brand sunglasses
https://s.click.aliexpress.com/e/2C6lW3Tsr

1 like

@Madrid ook als je een jongen krijgt! Dit is te lief, het is een teken. Baby’s merken er toch niets van dat het voor meisjes bedoelt is :joy:

5 likes

Ben niet het hele topic door geweest maar iemand ervaring met Hebeos?

Ik ontving kapotte oorbelhanger :frowning:
En hij is ook heel klein, terwijl ik juist m’n grote oorbellen erin wil doen. Weet iemand waar ze zoiets verkopen en beetje groot (6/7 cm tussen de rijen, totaal formaat A4 ofzo) van doorzichtig plexiglas ook?

Nou ik ben een soort van opgelicht via aliexpress. Had oordopjes besteld van xiaomi. Zouden origineel moeten zijn. Foto’s van andere kopers zagen er ook prima uit. Maar het paar dat ik heb gekregen lijkt er totaal niet op. Doosje ziet er anders uit. Extra rubber dingetjes zijn niks waard en geeneens in verschillende maten. De microfoon zit aan de verkeerde kant van de kabel. Geluid is kut. En de oortjes zelf zitten zelfs verkeerd om. Op links staat rechts en andersom. En zo kan ik nog wel even door gaan. Verkoper reageerde niet. Dus ik een geschil geopend. Op de laatste dag dat het geschil open was reageerde de verkoper door een certificaat te uploaden dat ze echt zijn. Maar dat zijn ze heel duidelijk niet. Op ieder xiaomi product zitten qr codes om echtheid te controleren en die doet het geeneens. Inmiddels staan er ook reviews van nieuwe klanten die ook neppe dingen hebben ontvangen. En één iemand heeft zelfs een doos met zooi ontvangen?!
Maar nu heeft aliexpress zich met het geschil bemoeit en ik kan ofwel €1.23 terug krijgen omdat er volgens hun een vlek op mijn oordopjes zit. Of ik moet alles terugsturen. Oordopjes hebben me 12.50 gekost. Terugsturen naar China is veel duurder.
Volgens Aliexpress heb ik geen bewijs geleverd terwijl ik een hele lijst met punten heb geupload en duidelijke foto’s maar ze willen foto’s van het echte product naast het neppe. Wat dus niet kan want ik heb geen echt product :unamused:
Klantenservice is trouwens ook echt kut want je spreekt letterlijk met een computer. Heb daar mijn verhaal gedaan en dat zou opgeslagen worden bij mijn dispuut. Maar ik ben bang dat ik mijn geld gewoon kwijt ben en de verkoper lekker kan blijven scammen

Edit: ik krijg geen geld terug. Ik ben volgens ali een leugenaar en mijn bewijs is niet genoeg terwijl ik geeneens meer kon uploaden. Bahbah. Inmiddels komen er steeds meer slechte reviews bij de verkoper maar dat is dus blijkbaar ook niet voldoende. Klantenservice bestaat letterlijk alleen maar uit computers en robots. Dusja doei 12 euro

1 like

Heb je via Paypal betaald? Daar kun je ook nog een geschil openen.

Heb via aliexpress een set besteld om zelf polygel nagels te zetten. Ben erg enthousiast na een hoop youtube videos. Hopelijk blijven ze lang er op zitten, want dat scheelt ruim 30 euro p.m. uitgeven aan een nagelsalon.

3 likes

Nee helaas net. Ga dat de volgende keer wel doen. Ik heb via klarna betaald, ofja dat moet ik nog doen. Weet niet of ik daar nog iets mee kan doen eigenlijk. Heb wel nog een klacht ingediend dat ik het niet eens ben maar daar zal ook wel niks mee veranderd worden. Zo flauw dit. Alleen al dat de authenticatie code niet werkt zegt al genoeg en dan nog mj als leugenaar bestempelen.

Oh ik zie nu dat je bij klarna ook een probleem kunt melden dus dat heb ik gedaan. De rekening is on hold gezet maar er staat dat ik zelf contact moet opnemen met ali dus weet niet wat er nu gaat gebeuren. Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice en die gaf me gelijk en zou het gesprek toevoegen aan het dispute, ook al geloof ik dat het daarbij om een computer ging en er dus geen echte persoon zit. Volgens mij hebben ze geeneens echte personen daar

Is dat relatief makkelijk bij jezelf te zetten of vergt dat veel oefening?
Ben benieuwd naar je bestelling, heb je linkjes?