China webshoptopic

Ehhh en nu? Het is een earcuf van 5€.

Je krijgt vanzelf een brief! Moet je ff aangeven wat er dan in zit en een betaalbewijs sturen

Woahhh oke, ben benieuwd! En maar moet je dat dan naar toe sturen, dat betaalbewijsje?

Ik kreeg het pakket een paar dagen later alsnog gewoon bezorgd

1 like

Hoop het, ik wil deze echt hebben haha!

Er staat een mailadres in die brief waar dat heen kan. Meestal heb je het dan na 2-3 dagen binnen. Maar wat @Quinn zegg, soms komt het alsnog gewoon binnen zonder alle drama :woman_shrugging:t3:

1 like

Geen zorgen, ligt er hoogstens een paar dagen en zo ineens is ie er. Gebeurt best vaak bij pakketjes onder de 22 euro dat ze alsnog even bij de douane blijven liggen.

1 like

Thanks all!

Yesss got it! Zo fijn dat het gewoon is aangekomen, vind ‘m echt perfect.

Heeft er iemand nog een link voor goede sportleggings? Ik kan via de zoekfunctie niks vinden, weet zeker dat iemand hier een keer een link deelde :disappointed:

Ik vind deze heel fijn!

Thanks! :heart::heart::heart:

Mag ik vragen wat voor maar jjj draagt & hoe dat verhoudt met deze broek?

€ 14,97 38% Off | Nepoagym Khika Energie Naadloze Hoge Taille Leggings Compressie Workout Broek Tummy Controle Gym Broek Booty Scrunch Fitness Broek
https://s.click.aliexpress.com/e/oqeVIoZS

Ik heb deze. Draag maat M van deze terwijl ik meestal S heb.

1 like

Ik draag een maat M en normaal heb ik ongeveer S/M dus ik dacht ik nam de grootste maat. Hij zit een klein beetje los aan de taille maar niet echt vervelend en verder sluit hij gewoon heel goed aan

Dank je!

Ik heb iets besteld via Ali en in de tracking staat dat de bezorging is mislukt. Ik heb niets ontvangen, maar er is ook niemand langs geweest en het staat ook niet in mijn PostNL account. Zou dit een glitch zijn of moet ik echt al stappen ondernemen? Het was best duur namelijk…

Contact met verkoper opnemen. Meestal krijg je dan een refund

1 like

Heeft iemand wel eens wat gekocht bij Yesstyle? Zo ja, is dat een beetje te vertrouwen haha

Ja! En in het Asian beauty topic besreken we wat!

1 like