Ik krijg dit ook elke keer als ik met Klarna wil betalen daar. Bij Wish gaat het wel gewoon goed. Ik vroeg het aan Klarna zelf en die zeiden dat het te maken kan hebben dat je open betalingen hebt staan. Ik heb er inderdaad twee van dingen die nog moeten aankomen van Wish. Maar bij Wish is dit geen probleem maar bij Ali wel…
Huh wat gek. Heb niks open staan. Nou ja dan maar even niet bestellen. Of via ideal
Schijnt een bug te zijn. Hebben meer mensen last van en bij Klarna snappen ze het ook niet. Ik had met de klantenservice van hun gechat, krijg ik als antwoord dat mijn limiet is bereikt want er stond maar liefst een bedrag van 30 euro open. Terwijl ik voorheen wel grotere bedragen had. Maar dat wilden ze niet geloven en het was volgens hun toch echt zo dat ik het limiet had bereikt.
Maar nu las ik dus laatst dat meer mensen op een fb groep er last van hadden en ook met klarna contact hadden opgenomen en daar werd bij sommigen hetzelfde verhaal als bij mij aangegeven, zelfs als er geen bedrag openstond. En bij anderen, werd aangegeven dat het schijnbaar een bug is en dat ze het bij klarna ook niet echt weten wat er mee te doen.
Beetje raar dus
Meestal kan ik dan bij klarna wel aanklikken dat ik het nog niet heb ontvangen.
@BiloxiParish raar dat klarna die reden geeft. Wat is 30 euro nou als je iets besteld. Heel vreemd, als ze het niet erkennen als bug zullen ze er ook niks aan doen denk ik.
Hoezo heeft klarna dan een probleem? Verder ook nooit problemen met klarna en heel fijn om te gebruiken
Nee inderdaad. Lijkt mij dat ze hierdoor zichzelf ook benadelen.
Oh zo, nooit over nagedacht. Dat is wel kut idd.
Wil eigenlijk minderen, maarja toen kwam ik deze big ass shopper tegen
Doe ik! Ben ook mega benieuwd.
Die heb ik, prima ding, wel zonder enige vorm van stevigheid dus de tas houdt niet echt lekker z’n vorm.
Dat is helemaal prima, zoek ook echt een ‘zak’ haha!
Besteld:
Weet iemand hoe dat zit met droogbloemen kopen bijvoorbeeld via ali? mag dat gewoon?
Ohja, die massage-guns zijn ook helemaal populair volgens mij (zag ik op de homepage ook staan). Heeft iemand hier ervaring mee? Ik twijfel want heb altijd rug/spier pijn.
Deze bikini recent besteld en past perfect en is echt supermooi in het echt:
voor maar € 3,02.
Ik had trouwens op 4 september iets besteld en ik had het de 12e al binnen. Werd bezorgd met DHL. Echt bizar snel (er zat wel één verkeerd product in, maar ook dat wordt super opgelost door de verkoper). Ik was zelfs bang dat het niet op tijd voor dochter haar verjaardag (november) zou komen
Ik kreeg bericht dat iets verzonden is. Maar ik heb het in juni al ontvangen.
Ik ben benieuwd.
Dat bericht kreeg ik ook laatst. Dat mijn toetsenbordcover onderweg is, maar ik heb de mijne al lang binnen (en die is al versleten)
Zojuist deze broek + legging besteld voor €10,52 incl. verzending Met de code D95I7FEL6L1T (alleen geldig bij deze verkoper). Ik heb beide items in het zwart.
Ik weet niet hoe lang deze nog geldig blijft en of de spullen goed zijn, maar het lijkt me een prima deal en de legging heeft goede reviews dus ik ben benieuwd!
Ik heb deze legging ook maar kreeg er echt een rare voorkant in Hij zit wel suuuper lekker. Schijnt (wel de lichtroze) ook door dus niet voor de sportschool haha
De sportbh hiervan vind ik wel echt top, wil geen andere meer