Aah dank je wel voor de waarschuwing! Gelukkig doe ik alleen thuis workouts Misschien bestel ik de beha er ook wel bij. Er is nog een dergelijke legging onderweg met beha erbij, van een andere verkoper, in het roze. Misschien is het wel dezelfde!
Volgens mij is het weer een drama bij de douane ofzo want het duurt een eeuwigheid voor mijn bestelde spullen binnenkomen.
Ja hier is het ook nog steeds wisselvallig. Heb vorige week een ipad hoes besteld en een screenprotector, hoes is al binnen en screen ding komt vandaag. en eindelijk wat ik een maand geleden heb besteld komt als het goed is nu ook
Ja heel vreemd inderdaad. Duurt echt lang. Had laatst iets van een verkoper binnen een week binnen. Hij had een fout gemaakt in de bestelling en heeft het juiste product alsnog opgestuurd op 25 september maar die heb ik dus nog niet binnen. Gek.
Ik heb dingen van mei nog niet binnen⊠dus durf eigenlijk niet meer te bestellen. AliExpress deed ook heel moeilijk met het geld teruggeven.
Ik heb vandaag kerstdecoratie bested op Alieexpress! Met levertijd tot 50 dagen hoop ik dat ze wat sneller zijn dan dat haha
Oeh wat heb je besteld?
Eigenlijk vrij standaard dingetjes! Weet jij nog winterse aanraders?
Waxinehouder met hangdeel
Lampjes met stekker, toch fijner dan batterijen vind ik
Lekker wafeltje
Ik had gisteren voor het eerst een combined bezorging: 2 pakketjes van verschillende bezorgers in 1 pakketje. Wist helemaal niet dat dat kon joh.
Ik heb dat inderdaad ook al eens gehad, iets van 4 pakketjes bij elkaar. Had ze wel alle 4 op dezelfde dag besteld.
Volgens mij heb ik dit nog nooit voor weinig geld bij de Action ofzo gezien, leek me wel handig en idd het is handig en het is nog een stuk steviger dan ik had verwacht voor dit geld. Ik was âŹ1.50 ongeveer kwijt voor 3 stuks.
Ik hou van Ali voor simpele handige dingen.
⏠2,15 50%OFF | Gepersonaliseerde Muziek Spotify Scan Code Sleutelhanger Voor Vrouwen Mannen Rvs Sleutelhanger Custom Laser Graveren Spotify Code Sieraden
Ik vind dit best cool. Misschien ga ik dit jaar eentje laten maken van mijn meest beluisterde liedje
Haha leuk! Ik kan alleen nu al mân hoofd erover breken welk liedje ik dan zou moeten kiezen.
Wat betekent âaccepted by last mile carrierâ op Ali, betekent dat dat hij bij bv PostNL ligt en nog moet worden uitgezonden, of ligt hij dan alleen in NL ergens op een centrum maar moet het nog worden overgedragen aan een pakket/postservice?
Ik heb begin september iets op AliExpress besteld, en er staat bij mijn bestelling al sinds 9 oktober âimport clearance successâ en dat het pakketje het land van aankomst heeft bereikt. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad en zo ja, wat kun je met die informatie? Ik neem aan dat het door de douane geweest is en is goedgekeurd, maar ik heb nog niks binnenâŠ
Wow goed dat je dit zegt! Wat een rare regeling. Had er nog niet over gehoord
edit: ik heb even gekeken en ik zie tot nu toe niks over die 15 euro. Wel de BTW die je erover gaat betalen (maar idd wat jij zegt: 21% over 80 cent is nog niks)
Ik weet hier niks van, heb je dat via een nieuwsartikel? ben benieuwd!
Ik krijg als het goed is binnen nu en een week deze binnen. Ben echt mega benieuwd. Zag (precies) deze op een paar Tiktoks en hij lijkt daar (bijna) even goed te werken als de echte Dyson airwrap. Twijfel al sinds die airwrap uit kwam om hem te kopen maar vind 500 euro echt veel geld voor alweer een föhn/tang. Dus voor die 50 euro kan ik niet wachten om deze te proberen.
Pleeeeeease een review