Daar wil ik ook een review van!
Volgens mij via curly girl een fb groep. Zijn de recensies niet allemaal even positief.
Er staat al een paar dagen een ali pakket in mijn PostNL app, deze blijft maar aanpassen naar ‘morgen’ en dat keer op keer.
Hoe betrouwbaar is die app met Ali pakketjes?
Bij mij klopt het normaal gesproken altijd wel. Er is alleen geen peil op PostNL zelf te trekken op het moment
Ik ben zo bang dat zon ding ontploft als je er mee bezig bent.
Ik vind postNL echt dom, ze rekenen wel toeslagen omdat het zo druk is, maar op tijd leveren ho maar, waar betaal je dan extra voor?
Ja bizar he, ik zou als bedrijf ook pissed zijn. Extra moeten betalen, maar alsnog een puinhoop
Kan zo weken blijven staan! Dan is het wel in NL aangekomen maar nog niet in behandeling denk ik. Bij mij werd het na 1,5 a 2 weken na de eerste melding geloof ik geleverd
Ik denk dat het dan nog niet is vrijgegeven door de douane ofzo? De scan kan dan wel elke dag plaatsvinden, maar dat is dan gewoon een digitale scan oid hebben ze me ooit uitgelegd, wel nog steeds een vaag verhaal.
Heb je deze toevallig al binnen? Ben zo benieuwd hoe hij bevalt!
Ja! Helemaal vergeten door de chaos haha. Even korte samenvatting: ik ben tevreden over de föhn kop, de ronde borstel met haren en de de kam/borstel. De twee stukken waar het mij eigenlijk om gaat bevallen niet . Die krultang stukken dus zeg maar. Eigenlijk moeten die je haren er omheen blazen, maar dat werkt alleen als het een suuuuper klein plukje is… Heb hem al geprobeerd op nat, droog en vochtig haar maar ik krijg het niet voor elkaar. Terwijl ik eigenlijk toch wel handig ben met haar tools haha. Ik ga het nog wel vaker proberen. Ik zou hem niet aanraden te bestellen eigenlijk.
Snap dat je er niet meer aan hebt gedacht hoor, in deze situatie.
Bedankt voor de mini review. Ik vond het wel interessant om te proberen, maar als ik dit zo lees is het niet echt de moeite waard. Je hebt me misschien een miskoop bespaard!
Ik hoorde laatst van iemand dat er sinds 1 jan een nieuwe wetgeving komt dat je artikelen van Ali niet meer mag doorverkopen? ik weet bijvoorbeeld dat bol.com er vol mee staat. Maar is dit een broodje aap of weet iemand er toevallig meer over?
Misschien bedoelde ze dit:
Op 1 juli 2021 vervalt de vrijstelling voor het betalen van invoerrechten en btw voor zendingen van buiten de Europese Unie met een waarde onder de 22 euro
Wist ik ook nog niet…
Oooh 1 juli pas?
Hoe zou dat dan verder gaan met dropshippers? Dan krijgt de ontvanger dus onverwacht een briefje jn de bus dat er kosten bijkomen terwijl zij niet weten dat ze via een dropshipper bestelden.
En met al die verkopers die Ali meuk verkopen. Ik ken een nagelstyliste die alle producten van haar salon op Ali bestelt. Die gaat dan fors meer betalen.
Precies al deze vragen heb ik ook
Denk dat elk pakket nachecken logistiek onmogelijk is met het aantal pakketten die vanuit China worden verstuurd. Dat kost administratief gewoon te veel tijd per pakket en indirect dus ook geld (personeel). Denk dat ze hooguit misschien iets strenger worden qua random controles.
Nou hoi aangezien ik jullie dit beloofd had heb ik even gefilmd. Ik vind die neppe airwrap nu de tweede keer echt al beter dan de eerste keer! Veel beter zelfs. Ik denk dat als ik hem nog een paar keer probeer het echt een top ding is. Ik ga even proberen of ik hier video’s kan uploaden
Als het goed is werkt dit. Ik heb drie Snapchat video’s aan elkaar geplakt daarom is de overgang steeds met ‘hoiii’
Samenvatting: mijn haar is vet sorry. Ik krijg er flink volume van dus dat is al top! Ik hoop alleen met meer gebruiken nog iets meer slag te krijgen. Algemeen oordeel is dus enthousiast! Ben alleen benieuwd of de echte airwrap dan niet nog veel beter werkt.